Selena Gomez stie cum sa profite pe urma celebritatii si a faptului ca are milioane de fani care ii urmaresc activitatea de pe retelele de socializare.
Intr-un articol publicat pe eonline.com, a fost dezvaluita informatia potrivit careia Selena Gomez primeste aproximativ 550.000 de dolari pentru o postare publicitara pe unul dintre conturile de pe retelele de socializare, cu 300.000 de dolari mai mult decat la sfarsitul anului trecut.
Tanara de 23 de ani a reusit sa le devanseze pe surorile Jenner, Rihanna, Beyonce sau Taylor Swift, ceea ce este de inteles tinand cont de faptul ca Selena Gomez are peste 180 de milioane de admiratori pe conturile de Facebook, Instagram si Twitter, iar de curand a reusit sa bata recordul celei mai apreciate fotografii de pe Instagram, de altfel una publicitara, care are peste 4,6 milioane de like-uri.
Intr-un interviu acordat pentru Adweek, Frank Spadafora, CEO D'Marie Analytics (agentie care se ocupa cu analize de acest tip) a explicat ca succesul Selenei Gomez se datoreaza unei strategii inteligente.
"Cred ca este desteapta si constienta de faptul ca daca si-ar umple feed-ul de postari publicitare, aceasta actiune ar avea un impact negativ asupra relatiei pe care o are cu fanii sai", a declarat acesta.