ß
Duminica, 12 iunie, Alex Dima, corespondent special Stirile Pro TV, a facut o radiografie a campaniei electorale, prezentandu-le telespectatorilor fata nevazuta a candidatilor la primarii care au cerut voturile cetatenilor.
Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. Reportajul a fost urmarit de peste 700.000 de telespectatori pe intreg intervalul de difuzare, intre 18:01 – 18:59, la nivel national. Romania, te iubesc! a inregistrat la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.9 puncte de rating si 18% share.
Sezonul al 16-lea Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public, obtinand in medie, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.4 puncte de rating si 14.7% share, in timp ce postul clasat pe locul doi, a obtinut in medie 3.5 puncte de rating si 11.4% share.
Ultima editie a acestui sezon a incheiat campania Cautam primar, model european, demarata de Stirile Pro TV si semnata de Rares Nastase, aratand cum se prezinta situatia concret la noi in tara. In timpul campaniei electorale, Alex a calatorit prin tara pentru a vedea ce se intampla in timpul acestei campanii atipice. Alex a descoperit in calatoriile sale cat de greu, dar si cat de usor, pot fi convinsi oamenii sa voteze in continuare cu candidati urmariti penal sau chiar condamnati. In ciuda tuturor exemplelor negative, Alex a reusit sa gaseasca si cateva exemple pozitive, oameni care au schimbat cu adevarat ceva in comunitatea lor.
Tu cand ai spus ultima data Romania, te iubesc?
Toate reportajele pot fi urmarite pe www.romaniateiubesc.stirileprotv.ro.
Gallery