ß
  • PRO TV
  • HAPPY RUN - RACE FOR THE CURE, EVENIMENT DE RENUME MONDIAL, la a doua editie IN ROMANIA –

HAPPY RUN - RACE FOR THE CURE, EVENIMENT DE RENUME MONDIAL, la a doua editie IN ROMANIA –

HAPPY RUN - RACE FOR THE CURE, EVENIMENT DE RENUME MONDIAL, la a doua editie IN ROMANIA –

Evenimentul este organizat de FUNDATIA RENASTEREA PE 4 IUNIE 2016, Parcul Herastrau, Intrarea Charles de Gaulle.

Fundatia Renasterea organizeaza pe 4 iunie 2016 cea de-a doua editie a Happy Run – Race for the Cure Romania, cel mai mare si de succes eveniment de informare si de strangere de fonduri pentru sanatatea femeii, o sarbatoare a preventiei si invingerii cancerului de san. Inscrierile se pot face pana pe 3 iunie pe: www.fundatiarenasterea.ro si in ziua cursei, in intervalul orar 8-10, in parcul Herastrau (intrarea Charles de Gaulle). 

Cu aceasta ocazie la sediul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman a avut loc conferinta de presa moderata de Andreea Esca, Ambasador Renasterea si la care au participat Adrian Curaj – Ministrul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice, ES Diego Brasioli – Ambasadorul Italiei la Bucuresti, Augustin Ioan - Subsecretar de Stat  Ministerului Tineretului, Andreea Mihai – Director Marketing si Comunicare Carrefour Romania, Oana Nastase – Director Asociatia Bucharest Running Club. 

Cea mai emotionanta interventie a fost cea a primei beneficiare a proiectului Vieti Impletite, invingatoare in lupta cu cancerul, care a subliniat importanta depistarii precoce a cancerului de san si a invitat publicul sa se alature Fundatiei Renasterea, la evenimentul de sambata, 4 iunie. 

Dl Adrian Curaj - Ministru al Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice, a promis ca va participa la Happy Run: „Apreciez iniţiativa Fundaţiei Renaşterea de a aduce în atenţie prevenţia bolii. Îmi place ideea de învingător. 21,2 la sută dintre români au avut sau au pe cineva în familie bolnav de cancer. Depistarea precoce e importantă, rolul educaţiei este foarte important.”

In 2015  Fundatia a fost inclusa in echipa internationala a Race for the Cure, cel mai amplu si de succes eveniment de sarbatorire a invingatoarelor in lupta cu cancerul de san, de informare si strangere de fonduri. Inaugurata in anul 1983, Komen Race for the Cure a evoluat de la o cursa cu 800 participanti in Dallas, la peste 150 de curse, pe 4 continente, cu peste 1.6 milioane de participanti in intreaga lume. Happy Run 2015 a reprezentat pentru Romania peste 1500 de participanti, dintre care peste 100 au fost paciente diagnosticate cu cancer.

In Bucuresti, evenimentul va avea urmatorul traseu: Parcul Herastrau/Pta Charles de Gaulle, Bd Maresal Prezan, Sos. Kiseleff, Pta Victoriei, Bd Aviatorilor.

Cursa este structurata pe trei categorii: 

5 km - competitie alergatori

Fitness Walk 5 km - plimbare persoane de toate varstele 

Fun Walk 1 km – plimbare

Se vor forma echipe, vor fi competitii intre scoli, ambasade si companii, iar cea mai numeroasa echipa, cea mai galagioasa si cea mai amuzant costumata vor fi premiate.

Evenimentul este o modalitate de constientizare a importantei preventiei cancerului si de sarbatorire a invingatoarelor in lupta cu cancerul. Donatia recomandata pentru inscriere este de 50 lei pentru adulti, 20 de lei pentru copii intre 14-18 ani, iar copiii sub 14 ani pot participa gratuit.

Gazdele evenimentului de sambata vor fi Ambasadorul Fundatiei – Andreea Esca alaturi de membrele Boardului Fundatiei Renasterea Mihaela Geoana, Cristiana Copos, Veronica Savanciuc, Camelia Sucu, Amalia Nastase, Andreea Mihai, Monica Nistorescu..

Evenimentul se desfasoara sub Patronajul Ambasadei Italiei la Bucuresti, cu sustinerea oficiala a Administratiei Prezidentiale. Alti sustinatori ai evenimentului: Ministerul de Externe, Ministerul Sanatatii, Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice, Ministerul  Tineretului si Sportului, Comitetul Olimpic si Sportiv Roman, Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania si Asociatia Bucharest Running Club.

Numeroase companii, ambasade si licee si-au anuntat prezenta la eveniment, printre acestea se numara: Ambasada Italiei, Croatia, SUA, Lituania, Olanda si Uruguay, Liceele Lauder, Jean Monnet, Mark Twain, Aldo Moro, Colegiul Romano-Catolic Sf. Iosif, companiile Carrefour, Novartis, Catena, Pfizer, Idea Bank, DeSilva, Roche, Ana Pan, PwC, Banca Transilvania, Aspen s.a.

Participantii vor primi tricoul oficial al cursei, vor participa la incalzire in ritm de dans, inainte de start, vor primi o medalie imediat dupa trecerea liniei de finish si vor avea parte de surprize (tombola cu premii), jocuri educative si distractie pe tot parcursul zilei.

Se vor premia primele 3 locuri la cursa de alergare femei / barbati / copii / invingatoare, dar si echipele. Premiile vor consta in: abonamente la World Class, vouchere  City Grill, produse cosmetice Melkior,  excursie 7 zile Grecia oferita de Paralela 45, City-break Milano, weekend Ana Hotel-Eforie si Ana Hotel-Poiana Brasov, produse cosmetice Farmec, biciclete, trotinete si alte echipamente sportive.

Fondurile stranse in cadrul acestui eveniment vor fi folosite pentru:

a acoperi costul de manopera pentru perucile din par natural, ce vor fi oferite pacientelor oncologice;

sustinere psihologica pentru paciente;

campanii de informare asupra importantei preventiei si a depistarii precoce a cancerului de san.

sustinerea asociatiei de paciente Renasterea

oferirea de investigatii medicale gratuite 

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni