
ß
Aseara, telespectatorii au avut parte de comedie si fotbal la superlativ. Serialele Las Fierbinti si Atletico Textila au adus umorul in casele romanilor, iar meciul din semifinalele Europa League, Villarreal – Liverpool, i-a tinut pe microbisti in tensiune pana in ultimul minut de joc.
Aventurile lui Giani si afacerile pe care acesta a incercat sa le puna pe picioare, decizia primarului Vasile de a nominaliza cativa cetateni de onoare si toate intamplarile amuzante din linistitul Fierbinti au fost urmarite aseara de peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel national, in intervalul de difuzare 19:59 – 20:59, iar in minutul de maxima audienta de la 20:56, aproape 1.8 milioane de romani au urmarit serialul de comedie. La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, serialul a fost lider de audienta, cu 9.5 puncte de rating si 29.7% cota de piata, in timp ce postul situat pe locul doi a inregistrat 4.3 puncte de rating si 13.5% cota de piata.
Distractia a continuat la PRO TV cu serialul Atletico Textila, in care Marius Niculae a bagat spaima in jucatorii de fotbal de liga a patra. Toate peripetiile acestora au fost urmarite de aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel national, in intervalul de difuzare 20:59 – 22:00, iar in minutul de maxima audienta de la 20:59, aproape 1.6 milioane de romani au urmarit Atletico textila. La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, serialul a fost lider de audienta, cu 10 puncte de rating si 25.7% cota de piata, in timp ce postul situat pe locul doi a inregistrat 6.2 puncte de rating si 15.9% cota de piata.
Lupta din turul semifinalelor Europa League, dintre Villarreal si Liverpool, le-a adus microbistilor fotbal de calitate si suspans pana in ultimul minut de joc. Fazele de gol nu au lipsit, insa niciuna dintre cele doua echipe nu a inscris pana la finalul partidei. In prelungiri, Adrian Lopez a reusit, din pasa lui Denis Suarez, sa aduca victoria Submarinului galben. Meciul a fost urmarit aseara de peste 1 milion de telespectatori la nivel national, in intervalul de difuzare 22:05 – 23:55, iar in minutul de maxima audienta de la 22:31, peste 1.3 milioane de romani au urmarit serialul de comedie. La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, meciul a fost lider de audienta, cu 7.6 puncte de rating si 20.9% cota de piata, in timp ce postul situat pe locul doi a inregistrat 6.5 puncte de rating si 17.8% cota de piata.
Comedia si fotbalul revin si joia viitoare, numai la PRO TV!
Gallery