ß
  • PRO TV
  • Programul special PRO TV de Craciun a fost pe primul loc in topul preferintelor romanilor!

Programul special PRO TV de Craciun a fost pe primul loc in topul preferintelor romanilor!

Programul special PRO TV de Craciun a fost pe primul loc in topul preferintelor romanilor!

Programul special PRO TV din perioada 24-26 decembrie le-a adus romanilor emotia, energia si veselia specifice Craciunului. Singur acasa 3, episodul special Las Fierbinti, Masca lui Zorro, Miracolul de pe strada 34, Craciunul cu familia Krank, Singur acasa 4 si multe alte filme au tinut romanii in fata televizoarelor, pozitionand PRO TV pe primul loc in topul audientelor, atat in prime time, cat si pe parcursul intregii zile.

In perioada 24-26 decembrie, PRO TV a fost lider de audienta in prime time pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, PRO TV a inregistrat o medie de 10.6 puncte de rating si 26.5% cota de piata, in timp ce televiziunea de pe locul doi a obtinut 5.5 puncte de rating si 13.6% cota de piata.

PRO TV a dominat topul audientelor si la nivelul intregii zile, in aceeasi perioada, pe toate categoriile de public. Cu o medie de 4.6 puncte de rating si 19.4% cota de piata, PRO TV a ocupat prima pozitie in top, in timp ce locul al doilea a avut o medie de 3.1 puncte de rating si 13.2% cota de piata la nivelul publicului comercial.

In prime time, filmele si productiile din grila speciala PRO TV de Craciun au fost lideri de audienta! Pe 24 decembrie, filmul Singur acasa 3 a fost urmarit de peste 2.1 milioane de români, iar la nivelul publicului comercial, in intervalul orar 20:31 – 22:26, a obtinut 11.6 puncte de rating si 31.1% cota de piata, in timp ce televiziunea de pe locul doi a inregistrat numai 4.9 puncte de rating si 13.2% cota de piata. 

in seara de Craciun, episodul special Las Fierbinti a obtinut rezultate record! Aproape 2.7 milioane de români au urmarit aventurile de Craciun ale fierbintenilor, iar la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse intre 18 si 49 de ani, episodul a inregistrat 15.6 puncte de rating si o cota de piata de 34.8%, in timp ce postul clasat pe locul doi a obtinut rezultate de trei ori mai mici: 5 puncte de rating si 11.1% share.

Filmul Masca lui Zorro a tinut peste 1.8 milioane de telespectatori in fata televizoarelor si a pozitionat PRO TV lider de piata la nivelul publicului comercial, cu 10.7 puncte de rating si 24.7% cota de piata, in timp ce postul care a ocupat locul doi a obtinut 8.1 puncte de rating si 18.7% cota de piata.

Fii mai bun, fii PRO TV!

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni