Pe 16 noiembrie, incepand cu ora 15:30, Andi Moisescu va modera o discutie interesanta despre modul prin care publicitatea poate influenta societatea civila. Totul are loc in cadrul Zilei Publicitatii, eveniment organizat de IAA, cu sprijinul PRO TV, si se desfasoara la hotelul Hilton.
Paula Herlo (PRO TV), Sabina Stirb (Samsung), Felix Tataru (GMP), Laura Barbu (Vodafone), Sorin Tranca (Friends/TBWA & Fundatia Friends for Friends), Alexandru Stanescu (Civic Alert) si Anca Stefan (Asociatia React), impreuna cu Andi Moisescu, vor discuta despre alegerea cauzelor pe care le promoveaza agentiile si daca este necesara o agentie de publicitate pentru ca o cauza sa ajunga la cat mai multe persoane.
Discutia va continua cu programele de responsabilitate sociala desfasurate de companii, de ce exista nevoia pentru astfel de programe si daca rezultatele in acest domeniu sunt masurabile.
Ziua Publicitatii este un eveniment care isi propune sa abordeze teme de actualitate despre importanta publicitatii in societate, aducand in acelasi loc toti actorii din piata, de la profesionistii din industria de marketing si comunicare pana la autoritatile din institutiile publice.