
ß
In prima jumatate a acestui an, Stirile PRO TV, Sunt celebru, scoate-ma de aici!, Romanii au talent, Las Fierbinti, Ferma Vedetelor si filmele sunt doar cateva dintre productiile care au clasat PRO TV pe prima pozitie in preferintele romanilor.
In perioada ianuarie-iunie, rezultatele de audienta obtinute de PRO TV au intarit pozitia de lider al televiziunilor din Romania. Pe perioada intregii zile, PRO TV a inregistrat in randul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani din mediul urban, o medie de 3.9 puncte de rating si 19.6% cota de piata, in timp ce televiziunea clasata pe locul doi a obtinut 3 puncte de rating si 15% cota de piata. In prime-time, PRO TV a obtinut o medie de 10 puncte de rating si 24.5% cota de piata, iar televiziunea situata pe locul doi a inregistrat 5.6 puncte de rating si 13.8% cota de piata.
„In 2014, PRO TV a obtinut cele mai bune rezultate de audienta din ultimii 10 ani. Si in 2015 sunt convins ca finalul de an ne va aduce rezultate foarte bune, fapt confirmat si de trendul din primele 6 luni ale acestui an. Grila de primavara a fost marcata de noutati absolute, precum proiectele noi Sunt celebru, scoate-ma de aici! si Ferma Vedetelor, alaturi de strategia noua de programare tip strip, in zile consecutive in acelasi slot orar, care a fost un succes de business si a crescut loialitatea telespectatorilor.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
In top 20 programe din prima jumatate a anului, 17 sunt productii PRO TV. Romanii au talent, Sunt celebru, scoate-ma de aici!, Las Fierbinti, fotbalul, filmele si Ferma Vedetelor au fost cele care au tinut telespectatorii in fata televizoarelor si care au condus topul celor mai urmarite programe in perioada ianuarie-iunie 2015.
Topul programelor difuzate in perioada ianuarie – iunie 2015 a fost condus de Romanii au talent, cu o medie de 18.1 puncte de rating si 45.6% cota de piata. Pe locul doi s-a situat reality-show-ul Sunt celebru, scoate-ma de aici!, care a inregistrat 14.9 puncte de rating si o cota de piata de 30.7%. Pe locul trei s-a clasat serialul Las Fierbinti, cu o medie de 12.5 puncte de rating si 28.4% cota de piata, urmat de meciurile din Cupa Romaniei, care au obtinut o medie de 11.7 puncte de rating si 27.4 cota de piata. Filmele difuzate la PRO TV in prime-time (duminica, joia, martea si miercurea) ocupa urmatoarele 4 pozitii, iar pe locul 9 este emisiunea Ferma Vedetelor, care a inregistrat o medie de 9.6 puncte de rating si 23.7% cota de piata. Topul continua tot cu productii difuzate la PRO TV: filme (lunea, vinerea), vremea si sportul din cadrul stirilor de la ora 19:00, Stirile PRO TV de la ora 19:00, iar singurele pozitii ocupate de productii difuzate de alta televiziune ocupa locurile 17, 18 si 19.
“PRO TV va investi in 2015 cu 50% mai mult in productii locale decat in anul precedent. Productiile sunt un element diferentiator de brand, iar pentru mine puterea brandului PRO TV este extrem de importanta si imi doresc sa o consolidam prin pastrarea creativitatii si incorporarea inovatiei in tot ceea ce facem. Exista o structura sustenabila a departamentului de productie, care asigura atat eficienta, cat si calitate. Productiile din grila sunt acoperite atat de echipa interna de specialisti, cat si prin case de productie externe precum Media Factory (MasterChef), Zucchero (Visuri la cheie si Super Trip), Constantin (Vine CHEFul! si Lectii de viata), Red Spike (Apropo TV) si Frame Film (Las Fierbinti).” a spus Aleksandras Cesnavicius.
Stirile PRO TV reprezinta sursa de informatii si noutati in care romanii au incredere si pe care o aleg de fiecare data. Acest lucru este dovedit si de rezultatele inregistrate in prima jumatate a anului de principalul jurnal de stiri al zilei, cel de la ora 19:00, care a obtinut o medie de 8.2 puncte de rating si 23.5% cota de piata. Televiziunea de pe locul doi a inregistrat numai 5 puncte de rating si o cota de piata de 14.3%.
“Stirile sunt coloana vertebrala a PRO TV, castigand increderea telespectatorilor prin respectarea celor mai inalte standarde de jurnalism, etica si profesionalism. Profesionalismul echipei Stirilor PRO TV a fost confirmat de-a lungul timpului prin furnizarea de informatii de incredere si prin importantele campanii lansate. Romania din Regatul Unit, Sanatate si Respect si Exista viata dupa cutremur, dezvoltata in partenerat cu UNICEF, sunt cateva exemple de initiative ale echipei Stirilor PRO TV. Echipa stirilor va continua sa stabileasca cele mai ridicate standarde de jurnalism, profesionalism si reputatie pe piata de televiziune, continuand sa fie principalul pilon de continut si contribuind la consolidarea brand-ului PRO TV.”, a spus Aleksandras Cesnavicius.
In primele sase luni ale anului, PRO TV a difuzat productii valoroase, cu un continut inedit. Inca de la inceputul anului, PRO TV a tinut romanii in fata televizoarelor cu Sunt celebru, scoate-ma de aici!, cel mai urmarit reality show din istoria televiziunii romanesti, cu 21 de zile, de luni pana duminica, de transmisiune live din Africa de Sud. Ferma Vedetelor a obtinut 97% leadership in cele trei luni de difuzare (martie – mai) iar show-ul Romanii au talent a captivat, din nou, intreaga tara prin spectacolul desavarsit, diversitate si talent autentic.
„Grila PRO TV contine toate productiile consacrate, deja cunoscute de telespectatori, insa a adus si productii noi, formate de top difuzate in prime-time. De asemenea, exista mai mult continut local difuzat in timpul zilei, care sa raspunda preferintelor publicului feminin si tanar. Publicul fidel PRO TV va beneficia in continuare de continut relevant pe care il apreciaza, precum stiri, filme, competitii sportive importante si show-uri grandioase.”, a completat CEO-ul PRO TV, Aleksandras Cesnavicius.
La PRO TV, prima jumatate a anului 2015 a fost una plina de noutati, divertisment, programe si campanii de interes si continut relevant, care au ajuns in casele romanilor in fiecare zi!
PRO TV – Gandeste liber!