In aceasta dimineata, aflati intr-o vizita de o saptamana in Romania, 22 de studenti de la Univesity of Virginia insotiti de profesori au trecut pragul PRO TV ca parte a unei experiente outside USA.
Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, alaturi de Andreea Esca si Lucia Antal, Director Marketing PRO TV, i-au intampinat si le-au povestit despre istoria, valorile si misiunea PRO TV, precum si despre strategia prin care a reusit sa isi pastreze pozitia de lider timp de 20 de ani. Andreea le-a impartasit din experienta ei la pupitrul Stirilor PRO TV, fiind prezentatoarea cu cea mai longeviva cariera in cadrul unui jurnal de stiri, dar a fost curioasa sa afle de la ei de unde isi iau informatiile si cati dintre ei se uita la televizor.
„Mi-a fost de mare folos intalnirea cu studentii de la University of Virginia, pentru ca eu sunt mereu curioasa sa aflu obiceiurile de consum media ale tinerilor din lume. Asa simt incotro se indreapta viata. Si pentru un jurnalist e important sa stie din timp. Deci, nu au invatat doar ei de la noi cum se realizeaza stirile, am inteles si eu cum le-ar placea sa ajunga stirile la ei.” , a declarat Andreea Esca.
Studentii au vizitat redactia Stirilor PRO TV, sectia de montaj, studioul si regia de stiri, fiind indrumati de Catalin Radu Tanase, care le-a povestit pe larg toate etapele prin care trece o stire pana in momentul in care ajunge la telespectatori.
Astfel, studentii au avut parte de o experienta completa prin care au inteles ce inseamna brandul PRO TV, dar si intreg mecanismul care se pune in miscare prin munca a sute de oameni, pentru a aduce cele mai bune produse in materie de televiziune si stiri pentru telespectatori.
Gallery