• PRO TV
  • ProTV, lider incontestabil de audienta in primele opt luni ale anului 2014

ProTV, lider incontestabil de audienta in primele opt luni ale anului 2014

ProTV, lider incontestabil de audienta in primele opt luni ale anului 2014

ProTV s-a impus detasat in primele opt luni ale acestui an, consolidandu-si astfel pozitia incontestabila de lider pe piata televiziunii din Romania, obtinuta inca de la infiintarea postului, in decembrie 1995. De asemenea, cifrele de audienta arata ca cei mai multi telespectatori romani au preferat grila de vara a ProTV in lunile iulie – august. 

In perioada ianuarie – august 2014, PRO TV a Inregistrat in prime time rating de 9,5% si o cota de piata de 24% in randul publicului comercial (adulti cu varste cuprinse Intre 18 şi 49 de ani, care locuiesc in zone urbane), la mare distanta de principalul competitor, Antena 1, care a obtinut 5,5 puncte de rating si 13,9% share. Pe parcursul intregii zile, PRO TV a atins un rating de 3,8% si o cota de piata de 19.1%, in timp ce Antena 1 a Inregistrat un rating de 2,9% si o cota de piata de 14,5%. 

"PRO TV continua sa conduca topul preferintelor telespectatorilor romani, iar acesta este rezultatul eforturilor si constantei noastre preocupari de a raspunde asteptarilor publicului cu programe de calitate, formate surprinzatoare, show-uri spectaculoase si inovatie in tot ceea ce facem. Suntem convinsi ca si grila noastra de toamna Ii va cuceri pe romani, astfel ca vom lasa in continuare cifrele de audienta sa vorbeasca de la sine”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

PRO TV si-a depasit incontestabil competitia si la nivelul publicului urban. In primele opt luni ale anului, statia TV ainregistrat un rating de 8,5% si o cota de piata de 18% in prime time, mult peste rating-ul de 5,6% si share-ul de 11,9% atinse de Antena 1. Pe parcursul intregii zile, PRO TV a obtinut 3,6 puncte de rating si 15% share, in timp ce audienta Antenei 1 s-a situat la 3,1% rating si 12,9% share.

In aceeasi perioada, PRO TV a condus detasat topul audientelor si la nivel national, atingand un rating de 8,8% si un share de 18,9% in prime time, respectiv un rating de 3,6% si un share de 15,4% pe parcursul intregii zile. Urmatorul competitor, Antena 1, a Inregistrat In prime time 5,2 puncte de rating si o cota de piata de 11,2%, respectiv un rating de 2,9% si un share de 12,4% pe parcursul Intregii zile.

Ultimele doua luni de vara au consolidat pozitia de lider a PRO TV, postul obtinand, in perioada iulie – august 2014, un rating de 6,8% si un share de 20,6% in prime time, in randul publicului comercial. Pe acelasi target, Antena 1 a atins 5,2 puncte de rating si 15,7% share. Pe parcursul Intregii zile, PRO TV a inregistrat un rating de 2,9% si o cota de piata de 16,7%, in timp ce Antena 1 a avut un rating de 2,6% si un share de 15,3%. 

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni