40.000 de euro, titlul de ambasador turistic, supranumele de "Noul Marco Polo" si o excursie de doua saptamani in orasul pe care-l va reprezenta. Acesta este marele premiu, iar un roman a ajuns in marea finala.
Se intampla in China, acolo unde orasul Hangzhou isi cauta un ambasador turistic. Intr-o miscare parca atipica pentru China comunista, postul a fost scos la concurs pe internet. Doritorii s-au inscris prin paginile de Facebook, Twitter, Pinterest sau chiar Youtube si, rand pe rand, au fost triati pana cand au mai ramas doar 5.
Presa internationala a numit acest job drept "unul de vis" si chiar "The Best Job in The World".
Intre cei 5 finalisti, se numara si Brad Florescu, "profetul in exil" asa cum se intituleaza in prezentarea pe care si-o face pe blogul sau Tedoo.ro.
Brad a plecat de ani buni din Romania, unde a lucrat in advertising, si s-a stabilit in Asia, acolo unde a devenit un adevarat ghid pentru toti compatriotii care si-au planificat vacantele in Thailanda si in tarile vecine.
Acum, Brad are sansa de a deveni ambasadorul turistic al orasului Hangzhou.
"Inscrierile s-au facut pe pagina de Facebook special amenajata, iar preselectia a durat un an. M-am inscris si eu, in joaca.
La sfarsitul lunii martie 2014 am primit un mail care ma anunta ca ma numar printre cei 7 finalisti selectati din peste 700 de inscrieri. Mi s-a cerut sa pregatesc un set de materiale printre care un filmulet de auto-prezentare, o strategie de comunicare si un portofoliu foto.
Dupa acest al doilea filtru au ramas in finala doar 5 concurenti: un australian, un elvetian, o americanca, un francez si eu. Sunt singurul finalist care nu provine dintr-o tara cu limba oficiala de circulatie internationala. Si eu ma mir. Dar, daca am ajuns pana aici, inseamna ca am o sansa, chiar daca sunt cu cel putin 10 ani mai carunt decat ceilalti finalisti", povesteste Brad pe blogul sau.
Il poti vota pe Bradut Florescu pe pagina de Facebook a Hangzhou.
Gallery