• PRO TV
  • 6 milioane de oameni, impresionati pana la lacrimi. O reclama emotionanta face inconjurul lumii

6 milioane de oameni, impresionati pana la lacrimi. O reclama emotionanta face inconjurul lumii

6 milioane de oameni, impresionati pana la lacrimi. O reclama emotionanta face inconjurul lumii

Compania thailandeza THAI Life Insurance a lansat recent o reclama emotionanta care a devenit viral pe retelele de socializare din intreaga lume.

Clipul, denumit "Unsung Hero" (in traducere, "erou caruia nu i se aduc laude"), a strans deja 6.000.000 de vizualizari la o saptamana de la publicarea pe Youtube.

Filmuletul de doar trei minute spune povestea unui bun samaritean ale carui fapte bune (hraneste un caine comunitar, uda o planta uscata, ii pune banane pe clanta usii unei vecine batrane si ii da bani unei fete sarace) trec neobservate si asta, in principal, pentru ca el nu asteapta recunostinta.

"El nu primeste nimic", este tradus mesajul din reclama. "Nu va fi mai bogat. Nu va ajunge la televizor. Va ramane un anonim". Si totusi, bunatatea barbatului este rasplatita cand vede puterea actiunilor sale - fata saraca incepe sa mearga la scoala, planta inverzeste si creste, iar maidanezul ii devine un prieten devotat. "El vede ce inseamna fericirea. Ajunge sa fie mai intelept. Simte dragoste. Primeste ceea ce banii nu pot cumpara. O lume care devine mai frumoasa", este mesajul reclamei care a emotionat milioane de oameni pe Youtube.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni