In luna martie 2014, ProTV a obtinut in prime time (intervalul cuprins intre 19.00-23.00) cele mai bune cifre din istoria televiziunii masurate la nivel de cota de piata.
Asa se face ca pe publicul sau tinta, publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a obtinut o cota de piata de 28,8%, mai mult decat dubla fata de urmatoarea clasata, Antena 1 care a inregistrat doar 12,6 procente din cota de piata, in timp ce Kanal D, situat pe locul al treilea a inregistrat 8,1procente.
Audienta medie inregistrata in prime-time in perioada 1-31 martie 2014, plaseaza postul ProTV pe prima pozitie cu 12,7 puncte de rating, tot dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 5,6 puncte de rating si mai mult decit triplu fata de Kanal D care inregistra doar 3,6 puncte de rating.
Luna martie 2014 a adus pentru ProTV cea mai buna cota de piata din istoria masurata a televiziunii, ultimul record fiind obtinut tot de ProTV in urma cu 12 ani.
Gallery