• PRO TV
  • De 1 Decembrie, romanii din toata tara au spus impreuna cu ProTV "Eu fac Romania"

De 1 Decembrie, romanii din toata tara au spus impreuna cu ProTV "Eu fac Romania"

De 1 Decembrie, romanii din toata tara au spus impreuna cu ProTV "Eu fac Romania"

Ca in fiecare an, de 1 Decembrie, romanii din toata tara sarbatoresc impreuna cu ProTV. Majoratul ProTV le-a oferit mai mult ca oricind motive de sarbatoare, celebrate cu programe speciale dedicate telespectatorilor care au facut ca an de an Pro TV sa devina si sa ramina cea mai vizionata televiziune din Romania. Au trecut 18 ani de cind in Romania se nastea televiziunea ce avea sa devina lider incontestabil al audientelor, 18 ani in care ProTV a implinit vise, a schimbat legi, a improspatat mentalitati si a oferit romanilor ceea ce aveau nevoie: informatie, divertisment, empatie, curaj.

De 1 Decembrie 2013, milioane de romani au petrecut alaturi de ProTV. Au urmarit cu cel mai mare interes editiile speciale de stiri ale stirilor ProTV, episodul eveniment “La bloc”, cele 3 editii speciale “La Maruta”, show-ul “ProTV e al tau” si “Vocea Romaniei”, facind ca fiecare productie in parte sa fie lider de audienta pe toate segmentele de public.

Astfel, fie ca ne referim la publicul ProTV (publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani), intregul public din mediul urban sau publicul national, ProTV s-a situat cu mindrie in fruntea clasamentului detronind toate productiile de la prosturile concurente.

La nivelul intregii zile, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV s-a situat pe prima treapta a podiumului cu 6,8 puncte de rating si 24,9% cota de piata, aproape dublu fata de urmatoarea clasata, Antena 1, care a inregistrat doar 3,8 puncte de rating si 13,7% cota de piata. 

La nivel de Prime Time (intervalul cel mai vizionat al unei zile cuprins intre orele 19.00-23.00), ProTV a inregistrat tot audiente duble fata de urmatoarea clasata, cu 14,3 puncte de rating si 28,2% cota de piata, fata de 7,6 puncte de rating si 15,1% cota de piata cit a inregistrat Antena 1.

Toate cele trei editii speciale “La Maruta” au fost pe placul telespectatorilor care le-au propulsat pe primul loc in topul audientelor. Invitatii sai speciali si momentele pregatite pentru aceasta zi de sarbatoare au fost gustate din plin de telespectatori.

Editia speciala “La Maruta” difuzata intre 17.59-19.00 a obtinut o medie de audienta de 10,8 puncte de rating si 26,1% cota de piata, de trei ori mai mare fata de cea inregistrata de Antena 1 care a obtinut doar 3,5 puncte de rating si 8,5% cota de piata.


La nivelul intregului public din Romania, ProTV a inregistrat o audienta medie de 11,4 puncte de rating si 20,7% cota de piata, fiind urmarit de peste 2.100.000 de telespectatori, in timp ce Antena 1 a obtinut mai putin de jumatate din audienta ProTV, adica 5,5 puncte de rating si 9,9% cota de piata. In minutul de maxima audienta de la 18.59, cea de-a treia editie “La Maruta” a fost urmarita de peste 3.100.000 de romani.

Reportajele realizate de intreaga echipa a Stirilor ProTv care a adus in prim-plan pe tot parcursul zilei tineri care fac din Romania un loc bun de trait, de construit si implinit vise au fost pe placut tuturor romanilor. stirile ProTv s-au pregatit cu trei programe speciale de stiri care au fost toate lider de audienta pe toate  segmentele de public. Principala editie informativa a zilei, Stirile ProTV de la ora 19.00, a stat sub semnul “Eu fac Romania”, s-a plasat pe primul loc al podiumului cu o audienta medie de 13,9 puncte de rating si 30,5% cota de piata, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care a obtinut doar 6,3 puncte de rating si 13,8% cota de piata.

La nivelul intregului public din Romania, Stirile ProTV de la ora 19.00 au inregistrat o audienta medie de 14,6 puncte de rating si 24,4% cota de piata, programul fiind urmarit in medie de peste 2.700.000 de romani, in timp ce in minutul de aur de la 19.09, Stirile ProTv au inregistrat un virf de audienta de 16,7 puncte de rating si 28,4% cota de piata, cu un public de peste 3.1.00.000 de romani.

“ProTV e al tau” a fost cu adevarat al tuturor romanilor care au fost mai mult decit curiosi sa le vada pe vedete facind cu totul si cu totul altceva fata de ceea ce fac in mod obisnuit. In intervalul in care a fost difuzata, 16.00-17.55, emisiunea a fost lider incontestabil de audienta pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu o audienta medie de 8,9 puncte de rating si 23,9 procente din cota de piata, mai mult decit dublu fata de urmatoarea clasata, Antena 1, cu 3,6 puncte de rating si 9,8% cota de piata.

Reintilnirea dupa 10 ani de la difuzarea primului episod “La bloc” a fost  foarte emotionanta nu numai pentru actorii din serial, ci si pentru telespectatorii ProTV care au asteptat si urmarit cu mare interes acest episod eveniment. Difuzat intre 15.00-16.00, “La bloc” s-a situat si de aceasta data in fruntea clasamentului cu o audienta medie de 6,8 puncte de rating si 20,2% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 4,6 puncte de rating si 13,7% cota de piata.

“Vocea Romaniei” a rasunat de 1 Decembrie mai tare ca oricind in casele romanilor care timp de aproape 5 ore au ascultat cintecele special pregatite pentru aceasta zi festiva. Difuzata intre 20.30 – 01.05, emisiunea de la ProTV a obtinut audiente aproape duble fata de Antena 1. Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, “Vocea Romaniei” s-a situat pe prima teapta a podiumului cu o audienta medie de 12,4 puncte de rating si 28,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 6,8 puncte de rating si o cota de piata de 15,7%.


Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni