Ramona Gabor a castigat competitia pentru cea mai buna gazda a pensiunii din emisiunea \"Serviti, va rog\" de vineri si sambata seara, de la Pro Tv si astfel va ajuta o familie nevoiasa sa plece pentru prima data intr-o vacanta impreuna.
Ramona Gabor s-a intrecut cu Alin Oprea, Laura Lavric si Jean Paler in gospodarit, ingrijit animale, gatit, smotruit si ingrijit copii si se pare ca i-a cucerit pe clientii pretentiosi ai pensiunii. Ramona a gatit mancaruri delicioase, a varuit la porci, a cules gandaci de colorado de pe frunzele de cartof, a rasfatat copiii clientilor pensiunii si a dus la indeplinire cele mai imposibile cereri ale lui Nea Marin, iar clientii au apreciat-o si au votat-o la finalul saptamanii de gazduire. Peripetiile vedetelor puse de Nea Marin Barbu la munci pe care nu si-au inchipuit vreodata ca le vor face au fost urmarite cu sufletul la gura de telespectatori atat vineri, cat si sambata seara cand Pro Tv a fost lider detasat de audienta.
Vineri seara, in intervalul orar 20.30 – 21.41, Pro Tv a fost lider de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban cu o medie de 4,3 puncte de rating si 17,3 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat doar 2,5 rating si 9,9 cota de piata, cat si pe publicul comercial tintit de Pro Tv unde acesta a inregistrat 4,2 rating si 20,3 cota de piata, iar Antena 1 doar 2,3 rating si 11,3 cota de piata. In minutul de aur al emisiunii “Serviti, va rog!” de vineri seara, 21.18, Pro Tv a fost urmarit de aproape un milion de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei si a inregistrat 5,6 puncte de rating si 21,8 procente din cota de piata pe intreg publicul din mediul urban.
Si sambata seara, telespectatorii au ales sa urmareasca misiunile buclucase pe care vedetele au trebuit sa le duca la buna indeplinire la pensiunea plina de surprize de la “Serviti, va rog!”. Sambata seara, in intervalul orar 20.29 – 21.48, Pro Tv a fost lider de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban, cu o medie de 4,5 rating si o cota de piata de 15,7, fata de Antena 1 cu doar 3,1 rating si 10,9 cota de piata, dar si pe publicul comercial cu o medie de 4,5 rating si 21,2 cota de piata de, fata de Antena 1 care a avut 2,4 rating si 11,3 cota de piata. In minutul de aur al emisiunii, 21.31, Pro Tv a fost urmarit de aproape un milion trei sute de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei si a inregistrat 6,2 rating si 19,8 cota de piata pe intreg publicul din mediul urban si 6,4 rating si 27,4 cota de piata pe publicul comercial.