Faimoasa eticheta rosie Coca Cola s-a inverzit, cel putin in Argentina.
Schimbarea vine dupa aproape 93 de ani de traditie: celebrul logo Coca Cola a fost plasat pe eticheta rosie inca din 1920.
De curand, compania producatoare de bauturi racoritoare a lansat pe piata din Argentina o noua bautura, Coca Cola Life, indulcita cu zahar si extract din stevie, un indulcitor natural cu zero calorii, scrie DailyMail.
Noua bautura are eticheta verde si e ambalata intr-o sticla reciclabila, ce are in compozitie 30% material vegetal, si este mult mai prietenoasa cu mediul inconjurator decat sticlele obisnuite de plastic.
“Noua sticla arata la fel si poate fi reciclata exact ca si PET-ul traditional, insa noul material este prietenos cu mediul”, au declarat reprezentantii Coca-Cola.
Coca-Cola Life are 108 calorii intr-o sticla de 600 mililitri – la mijloc fata de Coca Cola clasica, cu 250 de calorii, si Cola dietetica cu zero calorii. Deocamdata nu se stie daca acest produs va fi lansat si in alte tari.
Gallery