ß
  • PRO TV
  • Ce ii "orbeste" pe barbati. Cum poate o chelnerita sa scoata mai multi bani de la ei si de ce femeile sunt mai buni cumparatori decât barbatii

Ce ii "orbeste" pe barbati. Cum poate o chelnerita sa scoata mai multi bani de la ei si de ce femeile sunt mai buni cumparatori decât barbatii

Ce ii "orbeste" pe barbati. Cum poate o chelnerita sa scoata mai multi bani de la ei si de ce femeile sunt mai buni cumparatori decât barbatii

Un studiu britanic a aratat ce ii "orbeste" pe barbati si de ce sunt, astfel, femeile mai buni cumparatori decât acestia. Totodata, a aratat ce chelnerite au mai multe sanse sa primeasca un bacsic mare de la barbati decât altele.

 

Barbatii sunt "sedusi" de etichetele rosii ale produselor comercializate in magazine si le cumpara aproape fara discernamânt, in timp ce femeile vad dincolo de strategiile de marketing, potrivit unui studiu realizat de specialisti de la Universitatea Oxford, citat de Daily Mail.

In cadrul studiului britanic publicat in Journal of Retailing au fost realizate trei experimente la care au participat aproximativ 400 de persoane, carora le-au fost prezentate pe de o parte produse etichetate cu rosu, iar pe de alta - reclame la produse aflate la promotie.

Potrivit cercetatorilor, femeile sunt mai buni cumparatori decât barbatii si petrec mai mult timp la cumparaturi, in timp ce barbatii sunt mai atrasi de produsele marcate cu etichete scrise cu rosu, care, de regula, semnaleaza preturi reduse. Totodata, barbatii sunt mai fericiti la finalul unei sesiuni de cumparaturi, deoarece considera ca au economist bani.

Astfel, barbatii au considerat ca vor economisi mai multi bani daca vor cumpara numai produse marcate cu eticheta rosie, spunând ca economiile in acest caz pot fi si de 85%. Pentru femei, insa, diferentele de culoare la etichete nu au avut nicio importanta, ele cercetându-le cu atentie.

Astfel, cand specialistii le-au spus barbatilor ca decizia lor este importanta, acestia au privit cu atentie etichetele si au observat ca este vorba doar de diferente de culoare de scriere, nu si de pret.

Totodata, realizatorii studiului au constatat ca barbatii se simt mai optimisti atunci când trebuie sa cumpere produse cu eticheta rosie.

Rosul ii atrage pe barbati nu doar atunci când este vorba despre cumparaturi. Studii anterioare au demonstrat ca acestia sunt mai atrasi de femeile care poarta rosu - de exemplu, chelneritele imbracate in rosu primesc bacsisuri mai mari decât cele care nu au imbracat haine de aceasta culoare.

Specialistii au pus fenomenul pe seama "complexului inrosirii" (imbujorarea - n.r.), care, la femei, este semn de fertilitate crescuta.

"Barbatii par sa raspunda la cel mai mic semn de rosu. Atunci când vad rosu, in adevaratul sens al cuvântului, adopta brusc o atitudine pozitiva", considera Nancy Puccinelli, coordonatoarea cercetarii.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni