Marile companii producatoare de muzica din lume au pierdut peste 2 miliarde de vizualizari pe YouTube, dupa ce popularul site a admis ca acestea erau false.
Cea mai mare lovitura a fost incasata de casa de productie a unor nume precum Rihanna, Nicki Minaj si Justin Bieber, care a pierdut peste 1 miliard de vizualizari, dintr-un total de 7 miliarde.
A doua mare lovitura a primit-o casa care produce piesele unor artisti ca Alicia Keys, Rita Ora sau Labrinth. Aceasta a pierdut peste 850 de milioane de vizualizari intr-o singura zi, potrivit stirileprotv.ro.
Masura ii afecteaza simtitor pe artisti, deoarece YouTube reprezinta acum principala platforma de promovare a muzicii in toata lumea.
Peste 4 miliarde de ore de clipuri video sunt vizionate de peste 800 de milioane de vizitatori unici pe acest site in fiecare luna.
Numarul de vizualizari ale unui videoclip este privit in prezent ca un clasament neoficial mondial al popularitatii unui artist sau a melodiei acestuia si orice suspiciune ca producatorul muzical ar falsifica numarul de vizionari poate afecta credibilitatea artistului respectiv.