• PRO TV
  • Miercuri seara, “Serviciul Roman de Comedie” a incheiat sezonul fiind lider detasat de audienta

Miercuri seara, “Serviciul Roman de Comedie” a incheiat sezonul fiind lider detasat de audienta

Miercuri seara, “Serviciul Roman de Comedie” a incheiat sezonul 
fiind lider detasat de audienta

“Serviciul Roman de Comedie” a incheiat miercuri seara inca un sezon de umor si scenete care i-au facut pe cei mai multi romani sa rada in serile de miercuri. Lider detasat de piata pe intregul sezon, SRC a condus topul audientelor si cu ultima editie din an, astfel ca aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul tarii au fost cu ochii pe gasca lui Toni Grecu in minutul de maxima audienta 21.16.

Editia SRC de miercuri, 12 decembrie, nu a avut rival, iar simpaticele personaje din familia Pompa sau aventurile de la Banca Nationala unde Mugur Isarescu (Cosmin Natanticu) a facut “casting” pentru femeie de serviciu au asigurat buna dispozitie a celor mai multi romani, care au preferat Pro Tv in detrimental celorlalte canale. Astfel se face ca pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani SRC a condus cu o medie de 7,9 puncte de rating si 16,9 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 5,5 puncte de rating si 11,8 % cota de piata.

Raportul se pastreaza si pe publicul din mediul urban, cu Pro Tv lider cu o medie de 7,6 puncte de rating si 14,1 % cota de piata. “Serviciul Roman de Comedie” a fost lider de piata cu intreg sezonul care tocmai s-a incheiat. Astfel, in perioada 3 octombrie – 12 decembrie Pro Tv a inregistrat pe intervalul emisiunii SRC o audienta medie, pe publicul sau tinta, de 7,4 puncte de rating si 16,4 % cota de piata, fata de Antena 1 cu o medie de 5,2 puncte de rating si 11,4 % cota de piata.

Tot in acest interval, Pro Tv a condus si pe publicul din mediul urban cu o medie de 7,2 puncte de rating si 13,7 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut 5,4 puncte de rating si 10,3 procente din cota de piata. Miercuri seara, 12 decembrie, si “Tanti Florica” a continuat distractia, iar pe publicul comercial Pro Tv a fost lider de audienta cu 7,6 puncte de rating si 16,6 procente din cota de piata.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni