Telespectatorii au acceptat incantati invitatia la un pahar de vin facuta de corespondentul Stirilor ProTv Alex Dima in cadrul emisiunii Romania, te iubesc!, iar ProTv a fost lider de audienta, atat pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban.
In intervalul 17:59 – 18:58, atunci cand a fost difuzata emisiunea, ProTv a inregistrat, in medie, pe publicul comercial, 7,5 puncte de rating si 18,9% din cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut 3,9 puncte de rating si 9,7 procente din cota de piata.
Si publicul din mediul urban a stat la masa cu Alex Dima, iar ProTv a obtinut o medie de 6,4 de rating si 14,5% cota de piata, iar Antena 1, clasata tot pe locul al II-lea, avea un rating de 4 puncte si o cota de piata de 9,1 procente.
In minutul de aur al emisiunii, 18:57, aproape 2.500.000 de telespectatori de la nivelul intregii populatii a Romaniei erau cu ochii pe Romania, te iubesc!, iar pe publicul comercial ProTv inregistra 11,6 puncte de rating si 27,1% cota de piata.
Gallery