• PRO TV
  • Pepe si Raluca au spus "DA". Cum s-a desfasurat cel mai EMOTIONANT moment din viata lor

Pepe si Raluca au spus "DA". Cum s-a desfasurat cel mai EMOTIONANT moment din viata lor

<span style="color: rgb(255, 0, 0);">Pepe si Raluca au spus "DA". </span>Cum s-a desfasurat cel mai EMOTIONANT moment din viata lor

Pepe s-a casatorit cu iubita sa, Raluca Pastrama, de la care asteapta si primul sau copil, o fetita.

Cununia lui Pepe, in direct la “Happy Hour”

Cununia civila a celor doi a fost transmisa in direct de “Happy Hour”, iar nasul Catalin Maruta si-a luat intreaga echipa si a sa Happylica la fata locului. Nu a lipsit nici band-ul “Happy Hour”, care a pregatit versuri pline de umor.

Vezi in exclusivitate la “Happy Hour” cum arata Pepe si Raluca in ziua nuntii lor, dar si nasii Andra si Catalin Maruta, ce vedete au venit la petrecere, dar si ce cavaleri si domnisoare de onoare a avut fericitul cuplu.

In prezenta rudelor si a prietenilor, dar si a primarului Cristian Popescu Piedone, Raluca si Pepe au spus “DA” intr-un cadru amenajat special pentru acest eveniment, la Aristocrat Events Hall din Pipera.

 

A doua zi de Paste, pe 16 aprilie, romanii au ras cu “Happy Hour” intr-o editie speciala cu farse proaspete care au garantat buna dispozitie

Scenariile puse la cale de Catalin Maruta pentru Constantin Enceanu si Andreea Balan au strans in fata televizoarelor pe cei mai multi romani, astfel ca in minutul de maxima audienta, 18.39, Pro Tv a inregistrat pe publicul sau tinta un varf de audienta de 10,6 puncte de rating si 35,6 % cota de piata, de aproape 5 ori mai mult decat Antena 1 care inregistra numai 2,3 puncte de rating si 7,7 % cota de piata.

De altfel, in intreg intervalul de difuzare, 17.42-18.58, “Happy Hour” a fost lider incontestabil de audienta devansand toate celelalte programe, pe toate categoriile de public. 7,3 puncte de rating si 25,6 % cota de piata a inregistrat Pro Tv in medie pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, in vreme ce Antena 1 abia obtinea 2 puncte de rating si 6,9 procente din cota de piata, adica de aproape 4 ori mai putin.

Raportul se pastreaza si pe publicul din mediul urban, cu Pro Tv lider de audienta cu o medie de 7 puncte de rating si 19,7 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu valori de doua ori mai mici, respectiv 3,5 puncte de rating si 9,7 procente din cota de piata. la nivelul intregii populatii a tarii “Happy Hour” a condus cu o medie de 6,1 puncte de rating si 18,2 % cota de piata, fata de Antena 1 care avea numai 3,5 puncte de rating si 10,2 procente din cota de piata.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni