Dupa ce a incheiat 2011 in pozitia de lider de audienta pe intervalul sau orar, “Happy Hour” continua traditia si paseste cu dreptul in noul an.
Prima editie “Happy Hour” din 2012 a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, astfel ca cei mai multi romani au ales sa urmareasca aventurile lui Catalin Maruta la Slatina, acolo unde i-a facut o farsa de zile mari Ionelei Prodan, costumandu-se in piranda! La nivelul intregii populatii a atarii, emisiunea “Happy Hour” a atins un varf de audienta, la 18.40, de 10,8 puncte de rating si 23 procente din cota de piata, fiind urmarita de peste 2 milioane de romani, in vreme ce pe publicul comercial show-ul a atins in acelasi minut de maxima audienta o cota de piata de 27,6 procente.
De altfel, emisiunea prezentata de Catalin Maruta luni, 9 ianuarie, a fost lider de audienta pe intreg intervalul de difuzare (17.45-18.58). Pro Tv s-a plasat in fruntea clasamentului audientelor cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani de 6,5 puncte de rating si 21,8 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua cu o medie de 4,3 puncte de rating si 14,2 % cota de piata.
Raportul se pastreaza si pe publicul din mediul urban, cu Pro Tv lider de audienta cu un rating mediu de 6,9 si o cota de piata de 17,5 procente, in timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu o medie de 6,5 puncte de rating si 16,5 % cota de piata. Si la nivelul intregii populatii a tarii, “Happy Hour” a fost cel mai urmarit program in intervalul sau orar, cu o audienta medie de 8,3 puncte de rating si 18,7 % cota de piata, urmat de programele Antenei 1 cu 7,2 puncte de rating si 16,3 % cota de piata.
Emisiunea “Happy Hour” poate fi urmarita zilnic in direct si pe Voyo.ro.
Gallery