• PRO TV
  • PRO TV a fost lider incontestabil de audienta si in 2011

PRO TV a fost lider incontestabil de audienta si in 2011

PRO TV a fost lider incontestabil de audienta si in 2011

PRO TV incheie 2011 asa cum si-a obisnuit telespectatorii an de an, in pozitia de lider absolut de audienta. Fie ca e vorba de stiri, emisiuni de divertisment, filme sau sport, telespectatorii aleg intotdeauna PRO TV. Cifrele de audienta pe anul 2011 plaseaza PRO TV in fruntea clasamentului audienetelor, atat la nivelul intregii zile, cat si pe toate segmentele orare, inclusiv prime-time. 

Si in 2011 PRO TV a fost lider incontestabil de audienta la toate capitolele, inregistrand la nivelul intregii zile o audienta medie de 2,8 puncte de rating si 18,2 % cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in vreme ce Antena 1 a obtinut o medie de 1,9 puncte de rating si 12 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban PRO TV a fost lider la nivelul zilei cu o medie de 2,9 puncte de rating si 15 % cota de piata, fata de Antena 1 care a adunat 2,1 puncte de rating si 11 % cota de piata.

Clasamentul ramane neschimbat si in ceea ce priveste prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins intre 19.00-23.00, cand PRO TV obtine la nivelul publicului comercial 6,8 puncte de rating si 21,5 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtine 3,9 puncte de rating si 12,4 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban PRO TV isi mentine suprematia in prime-time cu o medie pe 2011 de 6,7 puncte de rating si 16,9 % cota de piata, in timp ce Antena 1 obtine 4,3 puncte de rating si 10,8 % cota de piata. 

Cand vine vorba de stiri, telespectatorii au ales Stirile PRO TV si in 2011. Stirile PRO TV de la ora 19.00 prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in 99,7% dintre editiile difuzate in perioada 1 ianuarie -  29 decembrie 2011. Astfel, in acest interval Stirile Pro Tv de la ora 19.00 au condus topul audientelor cu o medie pe publicul din mediul urban de 8,3 puncte de rating si 23,6 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea 4,7 puncte de rating si 13,3 % cota de piata. Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani Stirile PRO TV de la ora 19.00 au ocupat pozitia fruntasa cu o medie de 7,2 puncte de rating si 27,2 % cota de piata, mai mult decat dublu fata de Antena 1 cu 3,2 puncte de rating si 12,3 procente din cota de piata.   

In 2011 telespectatorii si-au inceput diminetile tot cu Stirile PRO TV, editiile de la ora 7.00 prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu, iar in week-end de Iulia Vintur fiind lider de audienta cu absolut fiecare editie in parte, fara nici o exceptie. Stirile PRO TV de la ora 7.00 au inregistrat in 2011 o medie, pe publicul comercial, de 2,9 puncte de rating si 27,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut 1,6 puncte de rating si 14,7 % cota de piata. PRO TV detine suprematia si la nivelul publicului din mediul urban cu o medie de 3,6 puncte de rating si 27,8 procente din cota de piata, de doua ori mai mult decat Antena 1 cu 1,8 puncte de rating si 13,5 % cota de piata. 

Stirile PRO TV de la ora 13.00 prezentate de Daniel Nitoiu au condus detasat in 2011, astfel ca pe publicul comercial au obtinut o medie de 2,1 puncte de rating si 17,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a adunat 1,4 puncte de rating si 12,2 % cota de piata. Diferenta se pastreaza si pe publicul din mediul urban, unde Pro Tv obtine o medie de 2,6 puncte de rating si 16,1 % cota de piata, iar Antena 1 o medie de 1,9 puncte de rating si 11,7 procente din cota de piata. 

Iar Stirile PRO TV de la ora 17.00, prezentate de Monica Dascalu au condus detasat in 98 % din editiile acestui an. La nivelul publicului din mediul urban PRO TV a ocupat prima pozitie cu o audienta medie de 5,1 puncte de rating si 21,2 % cota de piata, fata de Antena 1 care obtinea 3,3 puncte de rating si 13,6 % cota de piata. Si pe publicul comercial raportul se pastreaza, cu PRO TV in pozitia fruntasa cu o medie de 3,6 puncte de rating si 21,2 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu 2,2 puncte de rating si 13 procente din cota de piata. 

Tot prima optiune a publicului au fost si Stirile noptii prezentate de Amalia Enache si Cristian Leonte, care au inregistrat in 2011, la nivelul publicului comercial, o audienta medie de 4,4 puncte de rating si 16,1 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut de aproape doua ori mai putin, respectiv 2,6 puncte de rating si 9,5 % cota de piata. Stirile noptii au fost la fel de urmarite si la nivelul publicului din mediul urban, PRO TV obtinand o medie de 3,7 puncte de rating si 12 procente din cota de piata, iar Antena 1 2,8 puncte de rating si 9,4 % cota de piata. 

La fel de urmarite au fost si Stirile PRO TV din sport prezentate de Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vajeu. In 2011 acestea au plasat PRO TV pe primul loc in topul audientelor cu o medie pe publicul comercial de 6,1 puncte de rating si 20.9% cota de piata, aproape de trei ori mai mult fata de Antena 1 care s-a clasat pe locul al treilea, dupa Prima Tv, cu doar 2,4 puncte de rating si 8,4 % cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban, Stirile PRO TV din sport si-au mentinut pozitia de lider cu o audienta medie pe 2011 de 6,5 puncte de rating si 16,9 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a treia, dupa Prima Tv, cu numai 3 puncte de rating si 7,8 % cota de piata.

Si reportajele si anchetele originale realizate de echipa emisiunii “Romania, te iubesc!” i-au tinut pe romani in fata televizoarelor si in 2011. Astfel, emisiunea prezentata de Cristian Leonte a inregistrat la nivelul publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 4,9 puncte de rating si 17,1% cota de piata, PRO TV clasandu-se astfel pe primul loc, inaintea Antenei 1 care a ocupat pozitia a treia, dupa Prima TV, cu 2,1 puncte de rating si 7,2% cota de piata. “Romania, te iubesc!” a fost lider si la nivelul publicului din mediul urban cu o medie de 5 puncte de rating si 13,5 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care s-a clasat a treia cu 2,7 puncte de rating si 7,2 procente din cota de piata. 

PRO TV a fost favoritul romanilor si in ceea ce priveste divertsimentul, fie ca e vorba de show-uri precum “Romanii au talent” sau “Vocea Romaniei”, fie ca e vorba de umor marca “Serviciul Roman de Comedie” sau de Catalin Maruta si “Happy Hour” si serialul pentru toate generatiile “Pariu cu viata”. Emisiunea fenomen “Romanii au talent” a fost cea mai urmarita in 2011 in 100% din editii si a inregistrat audiente record, demne de invidiat. Astfel, la nivelul puplicului comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani “Romanii au talent” a obtinut in 2011 o medie de 19,9 puncte de rating si o cota de piata de 51,7 %, de sase ori mai mult decat Antena 1 care a obtinut 3,3 puncte de rating si 8,6 % cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul din mediul urban, PRO TV fiind lider cu o medie de 19,5 puncte de rating si 43,1 % cota de piata, urmat de Antena 1 la mare distanta cu numai 3,6 puncte de rating si 8 procente din cota de piata.



Cea mai urmarita editie “Romanii au talent” (11 martie 2011) a obtinut o audienta medie pe publicul sau tinta de 23,3 puncte de rating si 54,6 % cota de piata. Mai mult decat atat, “Romanii au talent” este cel mai vizionat program al anului 2011, atat la nivelul publicului comercial, cat si al celui din mediul urban si al celui national, cu peste 3,6 milioane de telespectatori pe editie la nivelul intregii tari. In acelasi top al programelor pe 2011, PRO TV si-a adjudecat si locurile second si tert cu meciurile din “Europa League” si emisiunea “Vocea Romaniei”, la nivelul publicului comercial. 

“Dansez pentru tine” a oferit telespectatorilor si in 2011 un regal de dans, eleganta, energie si spectacol in adevaratul sens al cuvantului, emisiunea find programul favorit al romanilor in fiecare vineri seara, fara nici o exceptie. Sezoanele 11 si 12 din anul care se incheie au propulsat PRO TV in pozitia fruntasa cu o audienta medie, pe publicul din mediul urban, de 7,5 puncte de rating si 23,2 % cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu numai 3,5 puncte de rating si 10,9 % cota de piata. Emisiunea prezentata de Stefan Banica si Iulia Vintur a fost lider si pe publicul comercial cu o audienta medie de 6,8 puncte de rating si 24,9 procente din cota de piata, fiind urmata de Antena 1 cu cifre de aproape doua ori mai mici, respectiv 3,6 puncte de rating si 13,3 % cota de piata. 

In 2011 la PRO TV s-a ales si “Vocea Romaniei”. Cel mai aplaudat show al momentului a fost lider incontestabil de audienta cu fiecare editie in parte, fara exceptie. Emisiunea care a descoperit voci impresionante in randul tinerilor din Romania si care a reunit in tabara antrenorilor artisti de elita precum Loredana, Marius Moga, Smiley si Horia Brenciu a inregistrat in 2011 o medie pe publicul comercial de 8,5 puncte de rating si 26 % cota de piata, dublu fata de Antena 1 – 4,2 puncte de rating si 12,7 procente din cota de piata. Diferenta se pastreaza si pe publicul din mediul urban in favoarea PRO TV care obtine 7,5 puncte de rating si 18,6 % cota de piata, fata de Antena 1 care inregistreaza doar 4,6 puncte de rating si 11,5 % cota de piata.   

PRO TV a aratat ca este inovator si atunci cand a pus “Pariu cu viata”. Serialul fenomen a castigat imediat aprecierea telespectatorilor, care au devenit fani ai tinerilor din formatia “La La Band”, si a fost lider absolut in 2011 cu fiecare dintre cele 24 de episoade difuzate luni seara. Astfel, pe publicul comercial “Pariu cu viata” a ocupat pozitia fruntasa cu o medie de 6,3 puncte de rating si 18,1 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 cu 3,8 puncte de rating si 11 procente din cota de piata. PRO TV a fost favoritul serilor de luni si pe publicul din mediul urban cu o medie de 5,4 puncte de rating si 12,5 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut 3,9 puncte de rating si 8,9 % cota de piata.  

In 2011, comedia a fost la ea acasa tot la PRO TV. Toni Grecu si agentii sai au adus zambetul pe buze telespectatorilor la “Serviciul Roman de Comedie” si au condus topul in 96% din editiile acestui an. “Serviciul Roman de Comedie” a fost lider in 2011 cu o medie pe publicul din mediul urban de 7,1 puncte de rating si 16 procente din cota de piata, urmat de programele Antenei 1 cu 5,4 puncte de rating si 12,3 % cota de piata. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani SRC a condus topul cu 6,3 puncte de rating si 17,3 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut 5,5 puncte de rating si 15,1 procente din cota de piata. 

Si Catalin Maruta incheie anul la fel de happy cum si-a obisnuit telespectatorii, emisiunea “Happy Hour” fiind lider absolut de audienta in 83% din editiile anului. ”Happy Hour” a obtinut pozitia fruntasa in clasamentul audientelor din 2011, pe intervalul sau orar, pe toate categoriile de public. Asa se face ca la nivelul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani show-ul lui Maruta a avut o audienta medie de 4,2 puncte de rating si 20 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut in acel interval 3,2 puncte de rating si 15,1 procente din cota de piata. 

Emisiunea “Serviti, va rog!”, difuzata la PRO TV pe perioada verii, s-a plasat si ea pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, ”Serviti, va rog!” a avut in 2011 o audienta medie de 5,9 puncte de rating si o cota de piata de 19,9%, in timp ce Antena 1 a inregistrat 3,8 puncte de rating si 12,7% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban ”Serviti, va rog!” a detinut suprematia cu o audienta medie de 5,1 puncte de rating si 13,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut 3,7 puncte de rating si 9,6% cota de piata.

Atat meciurile din cadrul “Cupei Romaniei”, cat si cele din “Europa League” i-au tinut pe telespectatori in fata televizoarelor comutate pe PRO TV. Astfel, toate cele 10 meciuri din “Cupa Romaniei” difuzate de PRO TV in 2011 au fost lider absolut de audienta, fara exceptie. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul acestei competitii au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 7,9 puncte de rating si 23,6% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea 4,6 puncte de rating si 13,9% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban PRO TV  si-a mentinut pozitia de lider cu 8,9 puncte de rating si 21,3% cota de piata, urmat de Antena 1 cu 4,5 puncte de rating si 10,9% cota de piata. Acelasi lucru s-a intamplat si in cazul celor 16 meciuri din “Europa League”, care au fost lider de audienta cu toate transmisiunile difuzate. Astfel, PRO TV a obtinut pe publicul comercial o audienta medie de 9 puncte de rating si 28,4% cota de piata, aproape triplu fata de Antena 1 care obtinea doar 3,3 puncte de rating si 10,4% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban PRO TV si-a mentinut pozitia in top cu 9,4 puncte de rating si 24,7% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,2 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Si iubitorii de filme au ales sa urmareasca in 2011 PRO TV, astfel ca dintre cele mai vizionate 100 de productii cinematografice ale acestui an, nu mai putin de 96 au fost difuzate de PRO TV.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni