Aproape 3.000.000 de telespectatori au descoperit, alaturi de ProTv, de ce iubesc Romania.
Ieri ProTv a implinit 16 ani de la prima emisie, iar telespectatorii i-au urat La multi ani! si si-au amintit De ce iubesc Romania? intr-un numar spectaculos. Sarbatoarea Zilei Nationale si ziua ProTv s-a facut simtita in casele tuturor romanilor care au dorit sa inchine un pahar si-un gand bun in compania lui Catalin Maruta si-a invitatilor sai, au ramas alaturi de cea care le-a devenit o adevarata constanta in viata, Andreea Esca, cu care se intalnesc de 16 ani incoace de fiecare 1 Decembrie in faimosul sacou rosu, au preferat sa joace doua meciuri aprige pe terenul ProTv si sa-si exprime mandria si bucuria de a fi romani alaturi de corespondentii Stirilor ProTv care s-au straduit zi de zi, clipa de clipa, sa le reprezinte cat mai bine interesele si dorintele.
Romanii au fost alaturi de ProTv pe tot parcursul zilei de 1 Decembrie si-au participat din plin la fiecare moment pregatit din suflet pentru ziua lor. De la editiile speciale ale Stirilor ProTv sau Happy Hour, pana la filmele pregatite pentru romani si meciurile din Europa League, toate au fost pe gustul telespectatorilor ProTv. Astfel, pe durata intregii zile, postul din Pache Protopopescu a detinut suprematia in topul audientelor si a condus detasat atat pe publicul comercial din mediul urban cu varste curprinse intre 18 si 49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban.
ProTv a obtinut, pe publicul comercial din mediul urban o medie a intregii zile de 1 Decembrie de 4,6 puncte de rating si 23,9% cota de piata, aproape triplu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,9 puncte de rating si 9,9% cota de piata. Si pe publicul din mediul urban ProTv detine suprematia, cu o medie de 4,6 puncte de rating si 19,1% cota de piata, spre deosebire de Antena 1, care a obtinut doar un rating de doar 2,6 si 10,8% cota de piata. In minutul de maxima audienta, 21:48, ProTv inregistra la nivelul intregii Romanii 14 puncte de rating si 29,4% cota de piata, aproape 3 milioane de romani urmarind meciul de fotbat difuzat de ProTv.
De altfel, intreg prime-time-ul (intervalul de maxima audienta cuprins intre 19:00 si 23:00) a inregistrat cifre spectaculoase. Pe publicul comercial din mediul urban, media a fost de nu mai putin de 9,2 puncte de rating, cu o cota de piata de 24,7 procente, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3,8 puncte de rating si 10,2% cota de piata. Si pe publicul din mediul urban ProTv a fost lider incontestabil in prime time, cu o medie de 9,2 puncte de rating si 20,4% cota de piata, la mare distanta de Antena 1, care obtinea doar 3,9 puncte de rating si 8,7% cota de piata.
Anul acesta, romanii s-au simtit mai mult ca oricand mandri ca sunt romani si au acceptat invitatia celor de la ProTv de a intra in cabina virtuala sau pe Facebook, acolo unde au avut ocazia sa-si marturiseasca sentimentele pentru patria lor si sa-si faca profilul de roman. In cabina au fost realizate peste 1000 de inregistrari, iar mesajele scrise au curs pe pagina campaniei De ce iubesc Romania?, fiind, la randul lor, peste 1000.
Dis de dimineata, Stirile ProTv prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu au adus in fata telespectatorilor atat romani, cat si straini care nu au uitat de ce merita aceasta tara sa fie iubita. Portretele impresionante, realizate cu maiestrie de corespondentii Stirilor Pro Tv Paula Herlo, Alex Dima, Amalia Enache si Anca Nastasi au demonstrat inca o data ca aceste plaiuri abunda de oameni valorosi, talentati si decisi sa schimbe in bine viata romanilor.
Kung Fu Panda a avut si el lipici la public
De la 12:00, Catalin Maruta si-a facut intrarea spectaculos, la volanul Daciei de la REMAT „tunate” de artistul Costin Craioveanu, cu bandul asezat confortabil pe capota masinii si interpretand imnul ProTv de anul acesta, „Tot mai sus” (Guess Who feat. deMoga). Voia buna a continuat pe toata durata primei editii speciale Happy Hour din acest 1 Decembrie cu Play and Win si Lupu si Cornelia Rednic, dar cei din echipa au tinut mortis sa afle de la tineri romani de succes, precum Inna sau campioanele mondiale la scrima, de ce iubesc Romania. Prima intalnire a zilei cu Catalin Maruta a fost lider incontestabil de audienta pe toate targeturile, obtinand, pe publicul comercial, de trei ori mai mult decat Antena 1.
Cea de-a doua editie de sarbatoare Happy Hour a abundat in momente artistice unul si unul. Mult asteptatul duet al Andrei cu Valentin Dinu a emotionat atat telespectatorii, cat si pe cei prezenti in platou, atunci cand vocile lor incredibile au oferit o alta interpretare a melodiei I believe I can fly. Celalalt Valentin cu talent pe care Happy Hour a mizat de 1 Decembrie a realizat, in direct, un numar de flair impresionant, care i-a lasat pe toti cu gura cascata.
Valentin Luca, cel care jongleaza cu sticlele si paharele cu naturaletea cu care altii respira, a pregatit cocktail-uri in culorile tricolorului, realizate in urma unui efect de domino executat exceptional. Nu au lipsit nici aventurile celor trei ciobanei ai showbiz-ului romanesc la Venetia.
Pentru a le arata telespectatorilor ProTv cum au facut pe ambasadorii distractiei autentice romanesti in orasul plutitor, Maruta, Petrica Mitu Stoian si Constantin Enceanu au imbracat subele si-au adus in fata Happylicai o gondola veritabila si o pizza uriasa. In intervalul orar 15:57 – 18:57, atunci cand a fost difuzata emisiunea, pe publicul din mediul urban ProTv a inregistrat, in medie, 7,1 puncte de rating si 20,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 5,3 puncte de rating si 15,1 procente din cota de piata. Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani Catalin Maruta a fost numarul 1, cu o medie de 6,2 puncte de rating si 23,6% cota de piata, de aproape doua ori mai mult fata de Antena 1, care a inregistrat doar 3,3 puncte de rating si 12,4 procente din cota de piata.
Olteanul Nea Marin miliardar, cu-al sau umor autentic romanesc, a prins telespectatorii ProTv in hora veseliei. Intre 14:00 si 15:57, atunci cand a fost difuzata productia, ProTv a inregistrat, in medie, pe publicul comercial din mediul urban 6 puncte de rating si 30,1% cota de piata, de patru ori mai mult fata de Antena 1 care avea doar 1,5 puncte de rating si 7,5% din cota de piata. Si publicul din mediul urban a fost cucerit de Nea Marin, iar ProTv a obtinut o medie de 5,6 puncte de rating si 20,7 procente din cota de piata. Antena 1 avea doar 3,1 puncte de rating si 11,2% cota de piata.
Cea care aduce de 16 ani incoace cele mai importante evenimente ale zilei telespectatorilor ProTv, Andreea Esca, si-a intampinat oaspetii asa cum se cuvine: gatita de sarbatoare si cu o vorba buna pentru toti romanii. Inca o data, romanii au demonstrat ca aleg sa afle ce s-a intamplat in cursul zilei de la ProTv, prin intermediul celei mai apreciate prezentatoare de stiri. In intervalul 18:58 – 19:32 postul din Pache Protopopescu a inregistrat, in medie, pe publicul din mediul urban un rating urias, de 9,8 puncte si o cota de piata de 23,2%, iar pe publicul comercial din mediul urban o medie de 9,1 puncte de rating si 28,4 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra pe acest public de aproape doua ori mai putin, respectiv 4,8 puncte de rating si 14,9 procente din cota de piata.
Tot de 1 Decembrie, romanii s-au bucurat de fotbal in Europa League! Mai intai, Steaua a jucat nemteste pe terenul lui Schalke, dar a pierdut cu 1 – 2. Totusi, Steaua mai are sanse de calificare in primavara europeana si trebuie sa castige cu AEK Larnaca peste doua saptamani. De la 22:00, Vasluiul a facut cel mai frumos meci romanesc in Europa din ultimii ani. Chiar daca a terminat 0 – 0 confruntarea cu italienii de la Lazio, Romania isi pastreaza sperantele de calificare cu doua echipe in primavara.
Gallery