• PRO TV
  • "PARIU CU VIATA" a creat isterie pe FACEBOOK si in topurile de audiente!

"PARIU CU VIATA" a creat isterie pe FACEBOOK si in topurile de audiente!

<span style="color:#f00;">"PARIU CU VIATA" </span>a creat isterie pe <span style="color:#00f;">FACEBOOK</span> si in topurile de audiente!

"Super tare serialul”, "Iubesc serialul asta”, "Fetita mea plange! Nu vreau sa moara Ioana”. Acestea sunt doar cateva dintre cele zeci de mii de mesaje postate pe Facebook

Retelele de socializare au fost in delir in timpul si dupa difuzarea episodului extrem de emotionant de aseara din „Pariu cu viata”, de la PRO TV, fanii vrand sa stie cu disperare ce se va intampla mai departe cu personajele lor preferate, Ioana si Anca care au aflat ca sunt surori si astfel au intrat in dificila operatie de transplant de rinichi.

“De abia astept sa vad ce se intampla in episodul urmator! Nu mai am rabdare” “Eu cred ca e in moarte clinica”
“Fetita mea plange. Nu vreau sa moara Ioana”
, scria pe Facebook tatal unei fetite care a urmarit la fel de emotionat episodul din “Pariu cu viata”.

„Super tare serialul! Ceva nou,interesant si captivant!Merita vazut!Pacat ca nu e de mai multe ori pe saptamana”
„Sper ca Ioana sa nu moara. Eu urmaresc filmul acesta din Italia si m-a impresionat, este de-a dreptul super 10+”
„Eu nu inteleg de ce nu-l dau macar de trei ori pe saptamana....asa de luni pana luni ne tine in suspans ffff tare....sper ca nu moare Ioana...merita sa fie fericita langa familia ei si sora ei si bine inteles langa Andrei...iubesc serialul asta.”

Asa cum ne-a obisnuit de la lansare, si aseara, serialul pentru toata familia a fost lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de populatie.

Peste 1.447.000 de romani au avut emotii, au stat cu inima stransa si au plans aseara alaturi de personajele principale din “Pariu cu viata”.

In randul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, PRO TV a fost pe tot timpul difuzarii serialului „Pariu cu viata”, lider de piata cu o medie de 7.0 puncte de rating si o cota de piata de 19.9%. PRO TV a fost urmat de Antena 1 care a inregistrat abia 3.6 puncte si o cota de piata 10.2%.

PRO TV s-a clasat in topul audientelor si in randul intregii populatii din mediul urban, inregistrand, pe tronsonul orar 20.31- 22.23, 5.7 puncte de rating si o cota de piata de 13.3%. Pe locul 2 s-a clasat Kanal D cu 3,8 puncte de rating si share 8.7%.

Emotiile au fost maxime, rasturnarile de situatie i-au tinut pe telespectatori cu sufletul la gura. Minutul de aur inregistrat la nivelul intregii populatii a fost la 21.42 cand PRO TV avea o medie de rating de 7.1 puncte si o cota de piata de 16.5%. Peste 1.447.000 de romani sperau ca Ioana sa scape din camera de hotel unde fusese dusa la produs.

“Fragile”, melodia interpretata de tinerii din LaLa Band in timpul operatiei de transplant in care se aflau Ioana si Anca, cat si efectele speciale realizate de MediaPro Magic si regizorii Alex Fotea si Alex Borundel au facut sa tresara inima telespectatorilor de toate varstele.

Saptamana viitoare fanii vor afla cine castiga „Pariul cu viata”, luni, de la 20.30, la PRO TV.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni