Dupa ce acum doua luni Youtube a marit la 10 ore durata maxima a unui videoclip, cineva s-a gandit sa faca un concurs trasnit pe seama acestui lucru.
Un site, slacktory.com, a anuntat ca ofera un premiu de 100$ celui care va urmari in intregime un clip lung de 10 ore pe Youtube. La scurt timp, s-au anuntat si doi amatori de bani castigati nu tocmai usor.
Andrew Gilliam si prietenul lui, Stephen, au acceptat neobisnuita provocare si s-au uitat (si s-au si inregistrat!) timp de 10 ore foarte, foarte lungi la un videoclip super-plictisitor intitulat “Boom! Headshot!”.
Nu si-au permis decat o pauza pentru a merge la toaleta in timpul maratonului. Tinerii spun ca au rezistat atata timp doar pentru ca si-au tinut companie unul altuia.
Iata versiunea pe fast-forward a inregistrarii cu ei uitandu-se la clipul de pe Youtube:
Tu ai putea sa te uiti 10 ore la un videoclip? Daca da, pentru ce suma? :)