
ß
Romina Gingașu are, de acum, propriul brand de make-up. Soția lui Piero Ferrari s-a lansat în afaceri și promite produse profesionale, care au stârnit, deja, curiozitatea fanilor.
Gallery
Romina Gingașu demonstrează că este o femeie independentă, care își câștigă proprii bani. După ce a fondat mai multe ONG-uri, soția moștenitorului imperiului Ferrari și-a lansat propriul brand de make-up.
Romina Gingașu promite calitate, motiv pentru care, a ales niște prețuri care nu sunt pentru toate buzunarele. Chiar dacă nu sunt la fel de scumpe precum cele mai luxoase produse de make-up de pe piață, produsele Rominei au un preț mai piperat.
Aceasta a lansat patru produse de make-up, toate într-o nuanță vibrantă de roșu. Rujul mat costă 40 de euro, luciul de buze costă 28 de euro, creionul de buze poate fi achiziționat pentru suma de 12 euro, iar blush-ul se vinde pentru suma de 33 de euro. De asemenea, soția lui Piero Ferrari a pus la dispoziție pasionaților de make-ul și un portfard, care costă 33 de euro.
Între Romina Gingașu și Piero Ferrari există o diferență de vârstă de 47 de ani, însă acest lucru nu reprezintă un impediment. În urmă cu ceva timp, în cadrul unui interviu, moștenitorul imperiului Ferrari a recunoscut ce a atras-o la soția lui.
Romina și Piero s-au cunoscut în urmă cu mai mulți ani, atunci când aceasta lucra la o firmă care vindea avioane private. Deși nu știa cine este Piero Ferrari, l-a impresionat cu profesionalismul ei și, după o jumătate de an, au început să formeze un cuplu.
„Romina a fost aleasa mea, pentru că este un bun agent de vânzări, a încercat să-mi vândă un avion, era într-o divizie privată. Am rezistat șase luni, după care ne-am întâlnit și ne-am spus OK, putem fi împreună, putem merge undeva împreună”, a declarat Piero Ferrari, în urmă cu ceva timp.
Sursa foto: Instagram