ß
  • PRO TV
  • Un supermarket de fițe vinde o singură căpșună cu 90 de lei! Oamenii sunt oripilați de prețul revoltător, dar se vinde ca pâinea caldă

Un supermarket de fițe vinde o singură căpșună cu 90 de lei! Oamenii sunt oripilați de prețul revoltător, dar se vinde ca pâinea caldă

Un supermarket de fițe vinde o singură căpșună cu 90 de lei! Oamenii sunt oripilați de prețul revoltător, dar se vinde ca pâinea caldă

Căpșuna „premium” de 90 de lei face senzație pe internet și, în ciuda prețului exorbitant, se vinde ca pâinea caldă. Influencerii, tiktokerii și curioșii se înghesuie să o cumpere pentru cât mai multe vizualizări sau, pur și simplu, pentru o experiență culinară de top. ?

Erewhon, un lanț exclusivist de supermarketuri din California, cunoscut pentru produsele sale ultra-premium, organice și sănătoase, face senzație cu un nou produs la raft – căpșuni vândute la bucată, la prețul de 19 dolari fiecare.

Deși prețul este „revoltător” pentru mulți, pe internet au apărut sute de clipuri în care curioșii încearcă fructul deosebit.

Gallery

​Internauții au comentat subiectul:
„Așa ceva e jenant!”
„Parcă suntem într-o distopie!”
„E ridicol!”

@janemukbangs $19 strawberry from Erewhon ? #erewhon #foodtiktok #fypシ #strawberries ♬ original sound - janemukbangs ?

Aceste căpșuni, cunoscute sub numele Bijin-hime, sunt crescute în condiții speciale în Japonia, având o dimensiune mare, un gust extrem de dulce și o textură perfectă. Importul lor în SUA este costisitor, iar brandingul Erewhon face prețul și mai exclusivist.

Erewhon nu este doar un magazin alimentar, ci un simbol al luxului și al stilului de viață sănătos – iar clienții sunt dispuși să plătească extra pentru a face parte din această experiență.

@alyssaantocii

insane

♬ original sound - lyss

Numele magazinului provine din romanul distopic Erewhon (anagramă a „nowhere”) al lui Samuel Butler. Erewhon se laudă că oferă o experiență de cumpărături de lux, asemănătoare unui boutique alimentar high-end. De la sucuri presate la rece, cu ingrediente exotice, la „elixire” și smoothie-uri cu suplimente premium, produsele sunt unice și adesea greu de găsit în alte locuri. Totodată, acestea sunt organice, locale și de multe ori artizanale.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni