Super Bowl, văzut de americani ca evenimentul sportiv de început de an, reprezintă cea mai eficientă modalitate prin care marile companii ale lumii își pot face reclamă. Anul acesta, prețul pentru 30 de secunde a stabilit un nou record.
Meciul dintre Philadelphia Eagles și Kansas City Chiefs a fost urmărit de aproximativ 126 de milioane de telespectatori, iar companiile care au vrut să își facă produsele cunoscute au plătit sume exorbitante.
Toată lumea știe că reclamele din timpul Super Bowl costă extrem de mult, însă prețurile stabilite pentru meciul de anul acesta le-au întrecut pe toate cele de până acum.
Conform CBS News, 30 de secunde au costat opt milioane de dolari, cu un milion de euro mai mult ca anul trecut. Conform estimărilor, reclamele de anul acesta au însumat 51 de minute, ceea ce înseamnă că s-au încasat peste 800 de milioane de dolari.
Cu toate acestea, conform estimărilor specialiștilor care lucrează în publicitate, în doar câțiva ani, se vor încasa peste un miliard de dolari la Super Bowl.
„Cred că, în doar câțiva ani, se va atinge pragul de un miliard de dolari din publicitate, la Super Bowl. Vorbim despre o chestie care nu s-a întâmplat niciodată, în toată istoria omenirii, în timpul unui eveniment sportiv“, a declarat Peter Bray.
Sursa foto: Getty Images