ß
Crăciunul este despre familie, fericire, dorința de a dărui și de a petrece timpul cu cei dragi. Anul acesta, românii au sărbătorit un Crăciun cu trei zile de poveste alături de PRO TV.
În Ajunul Crăciunului, în intervalul 20:28 – 22:33, românii s-au bucurat de o ediție specială a celui mai iubit serial de comedie din țară. Las Fierbinți a înregistrat, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 27.8% share și 8.9 puncte de rating, în timp ce televiziunea de pe locul doi a avut doar 11.4% share și 3.7 puncte de rating. La nivel național, peste 1.7 milioane de români s-au uitat în medie, în fiecare minut, la serial, iar minutul de maximă audiență, de la 20:45, Las Fierbinți a ținut peste 2 milioane de români în fața televizoarelor.
Pe 25 decembrie, filmul Tati part-time, o nouă comedie românească a adus zâmbetele în casele românilor. În intervalul orar 20:28 – 22:34, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV a obținut 21.3% share și 6.9 puncte de rating, iar televiziunea plasată pe locul doi a înregistrat 15% share și 4.9 puncte de rating.
În a doua zi de Crăciun, premiera filmului Dungeons and Dragons: Frăția hoților a ținut românii cu sufletul la gură. PRO TV a înregistrat, în intervalul 20:28 – 23:07, în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 22% share și 7.7 puncte de rating, iar televiziunea plasată pe locul secund a avut 14% share și 4.9 puncte de rating.
Spectacolul Știrilor PRO TV, de la ora 19:00, a fost în topul preferințelor telespectatorilor pe durata celor trei zile! În rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, știrile au avut, în medie, 28.7% share și 9.4 puncte de rating, în timp ce televiziunea de pe locul 2 a avut doar 11.5% share și 3.7 puncte de rating.
În perioada 24 – 26 decembrie, PRO TV a fost lider de audiență, atât pe întreaga zi, cât și în Prime Time. Pe durata celor trei zile, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV a înregistrat, în medie, 21.4% share si 4.1 puncte de rating, în timp ce locul 2 a obținut 12.4% share si 2.4 puncte de rating. În Prime Time, pe același interval și în aceeași categorie, PRO TV a obținut o medie de 25.1% share și 8.2 puncte de rating, iar televiziunea plasată pe locul 2 a obținut doar 13.2 % și 4.3 puncte de rating. La nivel național, PRO TV a fost urmărit în fiecare minut de peste 1.4 milioane de telespectatori.
FOTO: PRO TV/ INSTAGRAM