ß
Theo Rose, în calitate de ambasador al brandului, dar și ca prezentatoare TV, cântăreață, actriță, mama și creatoare de conținut, recomandă Notino și tot ceea ce oferă brandul în fiecare zi. Nu doar de Crăciun, dar și de Crăciun.
De exemplu, azi, în culisele Vocea României, pentru un al doilea episod Notino, Theo Rose încearcă Oglinda Virtuală de la Notino și chiar face o alegere bună, confirmată chiar de make-up artist.
Theo Rose: Mă gândeam să facem azi un look cu un ruj îndrăzneț. (...) Uite! Am testat în Oglinda virtuală din aplicația Notino. Hai să-ți arăt!
Pașii pe care îi urmează Theo Rose sunt simpli: vedeta deschide funcția Virtual Try-on, selectează un ruj și începe să încerce diferite culori în modul selfie. Și apoi alege ce e mai potrivit pentru ea.
Theo Rose: Wow, rujul arată exact ca în aplicația Notino! E genial! Hai să mă schimb și să vedem look-ul final. (...) Ador cum a ieșit totul! Oglinda virtuală de la Notino e super distractivă! Descărcați aplicația Notino și încercați și voi funcția asta.
Departe de a fi un eshop clasic, Notino se constituie într-o sursă de inspirație în materie de frumusețe și wellbeing. La Notino, machiajul, îngrijirea personală, dar și cadourile pentru cei dragi, se realizează mai simplu ca oricând.
Notino este cel mai mare retailer online de produse de beauty & wellness din Europa și este prezent pe piață de 20 de ani. De două decenii, pentru că pune mereu interesul clientului pe primul loc și inovează constant, compania a reușit să se impună într-un peisaj marcat de expansiunea accelerată a comerțului digital și să aducă mai aproape de milioane de oameni din întreaga Europa produsele de beauty și wellness.
FOTO: PRO TV