ß
Theo Rose, în calitate de ambasador al brandului, dar și ca prezentatoare TV, cântăreață, actriță, mama și creatoare de conținut, Theo Rose recomandă Notino.
Pentru că Notino scoate FEMEIA în evidență și o face să strălucească de sărbători. Și oferă prilejul celor mai frumoase cadouri. În culisele de la Vocea României, cand are o pauză și rămâne singură, se ocupă de asta pentru colegii ei dragi.
Departe de a fi un e-shop clasic, Notino se constituie într-o sursă de inspirație în materie de frumusețe și wellbeing. La Notino, cumpărăturile devin o experiență unică și în preajma Crăciunului, prin tool-ul Ghidul de Cadouri.
Theo Rose: Și când zic că am ceva de rezolvat, mă refer la cadourile de Crăciun. Sunt entuziasmată să le aleg și acesta e momentul perfect să mă ocup de asta! Prietenii mei de la Notino mi-au povestit de un super tool – Ghidul de Cadouri. Hai să vă arăt!
Utilizarea acestui tool este simplă, rapidă și conduce la cele mai frumoase daruri.
Theo Rose: Îmi place să folosesc Ghidul de cadouri pentru că e super simplu. Aleg pentru cine cumpăr, fixez un interval de preț și gata – primesc o grămadă de idei faine, din diverse categorii.
Theo Rose: De exemplu, Malvina, make-up artistul meu, adoră să încerce produse noi de skincare. Hai să vedem și ce găsim și pentru restul fetelor. Andreei o să îi iau ceva din categoria cadouri electronice. Feonul acesta! Și pentru Lucy! Cadouri parfumate! Gata! Am găsit cadourile! Mai am să aleg cutiile în care sunt ambalate cadourile și câte un mesaj pentru fiecare! A fost chiar FUN și SIMPLU, abia aștept să le văd fețele când vor deschide cadourile! Îmi place mult să le fac surprize!
Theo Rose: Sper că v-a plăcut acest pont de la Notino! Descărcați aplicația, încercați Ghidul de cadouri pentru a putea alege cu ușurință toate cadourile, chiar și în ultimul moment!
Notino este cel mai mare retailer online de produse de beauty & wellness din Europa și este prezent pe piață de 20 de ani. De două decenii, pentru că pune mereu interesul clientului pe primul loc și inovează constant, compania a reușit să se impună într-un peisaj marcat de expansiunea accelerată a comerțului digital și să aducă mai aproape de milioane de oameni din întreaga Europa produsele de beauty și wellness.
FOTO: PRO TV/ NOTINO