ß
Faceți cunoștință cu Savanna Harrison, în vârstă de 27 de ani, care se recomandă ca „inspector de loialitate”. Aceasta se folosește de social media pentru a demasca partenerii infideli, după ce și ea a fost înșelată.
Tânăra a vrut să ajute alte femei să evite aceeași durere pe care a simțit-o ea atunci când a fost înșelată, așa că a început să lucreze pentru o companie numită Lazo, care se descrie drept „un instrument conceput pentru a vedea intențiile și a renunța la relațiile toxice”.
Savanna Harrison (foto Instagram)
Aici, ea este plătită să efectueze zeci de teste de loialitate pe lună pe persoane suspectate că își înșeală partenerii.
„Am văzut unele comentarii care spun că este o prostie. Dacă nu poți fi loial, atunci nu ar trebui să fii în acea relație”, a spus ea, potrivit Sky News.
Odată ce acceptă o „misiune”, Savanna îi trimite mesaje partenerului clientei ei, urmând sfaturile și instrucțiunile celei care are suspiciuni în privința iubitului.
De obicei, este vorba de femei care îi cer să le testeze iubiții.
„Îmi va da detalii despre unde vrea să ajung cu o conversație”, a spus Savanna. Ea va afla unde își petrece timpul „suspectul” și va începe o conversație, spunând că l-a văzut în barul său preferat sau pretinzând că îi trimite din greșeală mesaje directe și fotografii.
Pe tot parcursul procesului, Savanna își ține la curent clientele și le trimite capturi de ecran cu conversațiile. Un astfel de test de loialitate poate dura în jur de cinci zile și de obicei se termină atunci când „suspectul” acceptă o întâlnire.
Testele costă de obicei între 50 și 80 de dolari (37,50 și 60 de lire sterline), dar prețul variază de la un „colaborator” la altul, unii cerând peste 100 de dolari (75 de lire sterline) pentru serviciile lor.
„Nu-mi pasă de bani. Vreau mai mult să ajut alte fete, pentru că am trecut și eu prin asta”, a declarat Savanna.
Lazo are un singur angajat cu normă întreagă, care câștigă în jur de 3.000 de dolari pe lună făcând teste de loialitate, dar există 350-400 de colaboratori cu jumătate de normă, ca Savanna, în evidențele lor.
Compania care organizează testele de loialitate, Lazo, spune că nu încearcă să le distrugă oamenilor relațiile.
„S-ar putea să existe această concepție greșită că suntem aici pentru a prinde oamenii în capcană”, spune Ashlyn Nakasu, community manager la Lazo.
„Chiar nu este cazul”, a adăugat aceasta.
Ea spune că tot ceea ce face compania este să ajute oamenii să confirme ceea ce bănuiesc deja, și anume că relația lor nu va funcționa.
„Adesea au nevoie doar de acea dovadă, de acel ultim șut în fund care să le spună: „Nu este persoana potrivită pentru tine”, a spus ea.
„Întotdeauna le spunem oamenilor că cel mai bine este să comunice cu partenerul. Iar dacă nu există comunicare, atunci puteți încerca un test de loialitate dacă credeți cu adevărat că ceva nu este în regulă”, a conchis managerul Lazo, potrivit sursei menționate mai sus.
Fotografii: Shutterstock/ Instagram