• PRO TV
  • INTERVIU EXCLUSIV! Selly va participa la Mastering the Music Business, cea mai mare conferință din industria muzicală din România! Ce subiecte va aborda și cine este artistul internațional pe care plănuiește să îl aducă la Beach, Please! 2025

INTERVIU EXCLUSIV! Selly va participa la Mastering the Music Business, cea mai mare conferință din industria muzicală din România! Ce subiecte va aborda și cine este artistul internațional pe care plănuiește să îl aducă la Beach, Please! 2025

INTERVIU EXCLUSIV! Selly va participa la Mastering the Music Business, cea mai mare conferință din industria muzicală din România! Ce subiecte va aborda și cine este artistul internațional pe care plănuiește să îl aducă la Beach, Please! 2025

În perioada 3-5 septembrie 2024, Bucureștiul va găzdui cea de-a 9-a ediție a conferinței Mastering the Music Business (MMB), cel mai mare eveniment dedicat industriei muzicale din România. Selly se numără printre invitații care vor urca pe scenă și vor susține un discurs, cu privire la dezvoltarea muzicii în țara noastră.

Gallery

Bună, Selly! Sunt Lorena Martin, digital content creator la PRO TV, și mă bucur că avem ocazia să discutăm, chiar și în scris, despre experiențele tale recente și despre proiectele viitoare.

Cum te simți acum, după ce ai încheiat cu succes a treia ediție a festivalului „Beach, Please!”?

Mă simt foarte bine. După o scurtă vacanță, am revenit în forță și m-am concentrat pe proiectul meu de pe YouTube, pe care îl neglijasem puțin înainte de „Beach, Please!”, din cauza volumului mare de muncă necesar pentru festival. Acum sunt pe drumuri prin țară, filmând pentru un nou format, „Fugiți de acasă,” care va fi difuzat pe canalul Selly. Este un proiect plin de aventură și suspans, cu influenceri de top, și suntem convinși că va fi un succes.

Când ai început pe YouTube, te-ai gândit vreodată că vei ajunge să organizezi un festival precum „Beach, Please!”? Ce te-a surprins cel mai mult pe parcursul acestui drum?

Cu siguranță nu m-aș fi gândit la început că acest drum se va intersecta cu zona de afaceri și nici că voi ajunge să organizez un festival. Pe atunci, conceptul de festival nici nu exista în România. Ceea ce m-a surprins cel mai mult a fost faptul că abilitățile învățate pe YouTube s-au dovedit utile și în alte domenii, precum evenimentele, administrarea afacerilor și marketingul. Nu mi-aș fi imaginat că ceea ce a început ca o joacă acum 12 ani va deveni o sursă de cunoștințe care să-mi permită să fac în mod competent și alte activități, nu doar crearea de conținut.

Organizarea unui festival nu este deloc ușoară. Care a fost cea mai nebunească întâmplare din culisele „Beach, Please!” și cum ai gestionat situația?

Cea mai nebunească întâmplare a avut loc în ziua a patra, când Travis Scott era pe punctul de a anula apariția din cauza unor probleme grave cu vocea. Medicii i-au recomandat să nu mai cânte, și am fost în suspans ore întregi, ceea ce a transformat 14 iulie 2024 în cea mai stresantă zi din viața mea. Din fericire, situația s-a rezolvat, dar tensiunea a fost imensă.

Toată lumea vrea să știe: Kendrick Lamar ar putea fi pe afișul „Beach, Please!” 2025?

Este un nume pe care îl avem în vedere, dar nu vreau să creez așteptări. Avem multe nume pe listele noastre și trimitem oferte, dar asta nu garantează că vor veni.

Ai un talent special de a crea hype în jurul proiectelor tale. Cum reușești să menții această energie până la final?

Cred că succesul unui proiect depinde de modul în care îl concepi de la început, având în minte publicul țintă și cum îl vei atrage. Consider că orice afacere din 2024 ar trebui să fie și un business de conținut. În cazul „Beach, Please!”, nu facem doar publicitate pentru festival; creăm conținut care are valoare de sine stătătoare. Fie că vorbim de postări pe social media sau formate speciale, oferim publicului știri, podcasturi și alte materiale care îl fac să rămână loial conturilor noastre. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care suntem cel mai vizibil festival din mediul online, cu peste 2 milioane de urmăritori pe YouTube, TikTok și Instagram.

Cum îți alegi proiectele în care te implici? Ce trebuie să aibă un proiect ca să te motiveze să-i dedici timp și energie?

Mă implic în proiecte pe care le înțeleg bine și unde știu că pot face o treabă bună. Am refuzat multe propuneri de afaceri de-a lungul timpului pentru că nu simțeam că înțeleg pe deplin domeniul respectiv. Cred că secretul succesului este să înțelegi majoritatea aspectelor implicate în proiect. De aceea am ales să activez în zona de entertainment, fie că vorbim de filme sau festivaluri, pe care acum le înțeleg în profunzime. În viitor, poate voi explora și alte domenii, așa cum sunt imobiliarele sau manufactura.

Urmează să participi la conferința „Mastering the Music Business”. Cum ai primit invitația și ce te-a determinat să accepți? Despre ce vei vorbi?

M-am bucurat mult de invitația la „Mastering the Music Business”, o conferință cu tradiție, pe care o respect foarte mult. Invitația a venit de la Olga Juverdeanu, o colaboratoare și prietenă bună, și abia aștept să particip. Voi vorbi despre industria festivalurilor și despre cum a luat naștere „Beach, Please!”.

În industria divertismentului, loialitatea fanilor este esențială. Cum reușești să menții legătura cu comunitatea ta și să le oferi mereu ceva nou și interesant?

Este esențial să asculți feedbackul publicului și să rămâi conectat cu acesta. Viața mea, ca influencer și creator de conținut, este foarte diferită de cea a unui tânăr obișnuit de 22-23 de ani. Nu merg la facultate, nu am aceleași obligații, ceea ce face dificilă menținerea unei conexiuni cu publicul. Totuși, încerc să rămân ancorat în realitate, să păstrez legătura cu prietenii din liceu și să fiu atent la problemele generației mele, la trendurile și sursele de divertisment care îi interesează. Citesc comentariile și țin cont de reacțiile oamenilor la ceea ce fac, fie că e vorba de festivaluri, filme sau vloguri.

Într-o lume în care influencerii și creatorii de conținut devin tot mai implicați în industrie, cum vezi viitorul acestei intersectări dintre divertisment și antreprenoriat?

Viitorul arată promițător. Creatorii de conținut au dezvoltat un set de abilități unice, care le permite să exceleze în diverse domenii. De la vorbitul în public la marketing și branding, acești oameni pot folosi cunoștințele acumulate pentru a crea noi produse și a aduce mai multe opțiuni de calitate pe piață. Acest lucru nu poate decât să contribuie la un viitor mai bun.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni