În așteptarea premierelor din grila acestei toamne, telespectatorii PRO TV se pot bucura deja de primele imagini captivante, atât pe post, cât și online, pe paginile de social media.
În spatele a 30 de secunde de promo, se află zile întregi de muncă. Pentru promo-ul Visuri la Cheie, pe o perioadă de mai multe săptămâni, peste 90 de persoane au muncit în etapele de filmare și post-producție. Spotul a fost filmat într-o casă aflată în construcție, din preajma Bucureștiului. Cei patru arhitecți, alături de Dragoș Bucur, au avut de transpus esența emisiunii, și anume: acasă este locul unde toată lumea ar trebui să se bucure de liniște și protecție, împreună cu cei dragi.
Promo-ul pentru Vocea României a surprins telespectatorii prin conceptul inedit. Cei cinci antrenori și Pavel Bartoș au fost purtați în secolul al XVIII-lea, într-un decor inspirat din balurile de poveste ale acelei perioade. Costumele veridice, perucile, decorul, muzica folosită – toate au contribuit la povestea pentru care peste 100 de persoane au muncit mai mult de o lună, de la faza de concept, la filmare și efecte speciale.
Pentru MasterChef, cei trei jurați și Gina Pistol au filmat atât în București, cât și în alte locuri speciale din țară, pentru a crea o campanie relevantă și interesantă pentru toate categoriile de telespectatori. Conceptul a plecat de la ideea că, în fiecare din noi, indiferent că locuim în vârful muntelui sau la oraș, trăiește și se bucură un adevărat chef care de-abia așteaptă să fie descoperit de către cei trei jurați MasterChef. Având în vedere complexitatea campaniei, au apărut multe provocări în timpul filmărilor, dar echipa le-a depășit pe toate și a reușit să realizeze o serie impresionantă de promo-uri. Și de această dată, producătorii s-au folosit de tehnologia AI pentru a genera o serie de imagini uimitoare care susțin povestea.
TĂTUȚU’ este serialul care le va arăta fanilor CLANUL și nu numai, cum a început povestea personajelor lor preferate precum Bebe Măcelaru’, Pelicanu’ sau comisarul Costoiu. Acesta este unul dintre cele mai dificile proiecte din punct de vedere tehnic, pentru echipele de Producție și Creație PRO TV. Acțiunea din noul serial VOYO Original are loc la începutul anilor 2000 și, pentru a transmite cât mai veridic povestea, a fost nevoie de o soluție prin care actorii să pară mai tineri cu 20 ani. Astfel, echipa de Creație a folosit o tehnologie de deep fake AI, combinată cu tehnici de manipulare foto și video, pentru a genera întinerirea actorilor. Acest proces reprezintă o premieră atât pentru PRO TV, cât și pentru România.
Directorul de creație PRO TV, Vasile Alboiu, cel care conduce echipa aflată în spatele acestor promo-uri, consideră că „atunci când tehnologia este folosită împreună cu imaginația și e susținută de bucuria de a face lucruri noi, de a merge mereu mai departe fără teama de a da greș, limitele dispar și totul devine posibil. Rezultatul muncii echipelor PRO TV, al ideilor nu întotdeauna convenționale, al zilelor lungi de filmare și montaj, al muncii făcută din dorința de păși în teritorii mai puțin cunoscute, poate fi observat în campaniile noastre din fiecare an, în promo-urile difuzate zilnic pe PRO TV, online și pe paginile de social media. Industria în care lucrăm e într-o continuă evoluție și noi evoluăm împreună cu ea”.