• PRO TV
  • (P) TonCorner, mai mult decât un magazin de vopseluri și tapet

(P) TonCorner, mai mult decât un magazin de vopseluri și tapet

(P) TonCorner, mai mult decât un magazin de vopseluri și tapet

Stăm de vorbă cu Liana Leriu, proprietarul companiei TonCorner și încercăm să aflăm mai multe informații despre companie, valori, diferențiatori, provocări și oportunități.

Ce-l face pe TonCorner să fie unic? De ce ar trebui să aleagă clienții produsele și serviciile TonCorner?

TonCorner își propune să redea vopselei prestigiul cuvenit, mutând-o din zona de construcții în sfera designului și arhitecturii. TonCorner este un expert în culori, înțelege perfect nuanțele și modul în care acestea se combină armonios. Culorile și decorurile pe care le propune sunt unice și sunt create de artiști specializați în design interior, vestimentar și grafică. Alegerea TonCorner este ca și cum ai alege un restaurant renumit pentru un bucătar celebru: rețetele sale sunt o garanție nu doar a combinațiilor cromatice reușite, ci și a serviciilor de calitate și a utilizării celor mai bune materiale.

Cum se diferențiază TonCorner de concurență ?

TonCorner este, în primul rând, un creator de culoare, ghidat de o pasiune profundă pentru nuanțe și tonalități. În fiecare an, capturăm vibrațiile prezentului în noi colecții de culori, care reflectă evoluția preferințelor noastre estetice. De-a lungul timpului, am trecut prin diverse etape stilistice: perioade pop vibrante, momente minimaliste și reveniri la natură. Aceste schimbări sunt influențate de istorie, cultură și natură, iar diferențele zonale în preferințele coloristice subliniază modul în care acestea ne influențează alegerile.

Ne dorim să surprindem cu fidelitate nu doar culorile timpului, ci și pe cele specifice românilor, așa cum o facem în colecția noastră inspirată de Viscri, care aduce la viață nuanțele autentice ale satelor românești. În același timp, explorăm culorile naturale, cum sunt cele din peisajele de la munte și mare, precum și influențele coloristice din alte părți ale lumii, unde culorile reflectă particularitățile climatice și culturale.

Un alt aspect distinctiv al TonCorner este varietatea finisajelor pe care le oferim: de la cel mai profund mat până la cel mai strălucitor luciu. Aceste finisaje sunt adaptate nu doar preferințelor estetice ale clienților, ci și nevoilor practice, în funcție de gradul de trafic și uzură al spațiului.

În plus, ne mândrim cu coordonarea perfectă între culorile vopselelor și printurile tapetului, oferind soluții armonioase pentru cei care caută un echilibru vizual desăvârșit. Experiența de cumpărare în magazin este simplificată prin posibilitatea de a testa culorile pe mostre A4 sau prin eșantioane de 100 ml pe care clienții le pot încerca acasă, în lumina proprie.

Nu în ultimul rând, serviciile noastre complete, de la consiliere cromatică în magazin și la domiciliu, până la ateliere cromatice și servicii de montaj, asigură că fiecare proiect este implementat cu succes de la început până la final. Clienții noștri ne apreciază pentru atenția la detalii și pentru sprijinul pe care îl oferim în găsirea culorii perfecte pentru spațiul lor

Cui se adresează produsele și serviciile TonCorner? Cine sunt clienții dvs? 

Clienții noștri sunt persoane pasionate de design și de frumos, care pun un accent deosebit pe calitatea vieții și pe crearea unui spațiu privat care să reflecte personalitatea lor. Acești oameni nu caută doar să locuiască, ci să transforme casele în adevărate cămine, pline de caracter și unicitate. În jurul nostru s-a format o comunitate de designeri și arhitecți care împărtășesc aceeași pasiune pentru culoare și design interior. Aceștia ne recomandă cu încredere în proiectele lor, știind că TonCorner aduce o valoare reală fiecărui proiect prin expertiza și atenția noastră la detalii. Ne bucuram că putem contribui la crearea unor spații care nu doar încântă vizual, ci și îmbunătățesc calitatea vieții celor care le locuiesc.

Ce spun clienții despre produsele și serviciile TonCorner?

Satisfacția clienților noștri este cea mai mare motivație și utilitate, care oferă sens activității noastre. Bucuria unei persoane de a-și întâlni exact culoarea pe care o căuta este satisfacția si motivația consilierilor noștri în cotidian. Aceasta este cultura pe care îmi doresc să o formez și să o transmit ca esență a comunității TonCorner.

Fiecare dintre noi are o paletă cromatică, o preferință pentru culori mai închise, sau pastelate, calde sau reci, fiecare are culori preferate și câteodată culori pe care nu le agreează. Găsirea ACELEI CULORI PERFECTE, unică pentru fiecare dintre noi, este reușita noastră.

De cele mai multe ori reușim. Clienții noștri apreciază implicarea, entuziasmul și determinarea noastră de a le veni în întâmpinarea căutărilor lor, apreciază calitatea finisajelor vopselelor, profunzimea culorilor, facilitatea în aplicare atunci când este cazul.

Ca în orice activitate, mai ales în domeniul amenajărilor, numai cine nu muncește nu greșește. Cu toate acestea, ne angajăm să fim alături de tine până când ești complet mulțumit de soluțiile pe care le oferim.

Când apelează clienții la serviciile de zugrăvit TonCorner?

Serviciile de montaj au apărut ca urmare a solicitărilor clienților noștri, dar si pentru a urmări produsul nostru până la implementare, pentru a cunoaște pe cont propriu toate aspectele care pot apărea in timpul șantierului. În felul acesta ne-am format convingeri, experiență, ca sa putem răspunde cu și mai mult profesionalism întrebărilor și solicitărilor.

Serviciile de vopsire sunt solicitate aproape în integralitate în cazul vopselurilor decorative cu efect de var, decorativă Stucco, decorativă beton, structurată și marmorino. Sau pentru vopsire gresie și faianță. Tapetul se achiziționează aproape tot timpul împreună cu montajul.

Care sunt cele mai vândute produse / culori / servicii anul acesta? Ce este în trend?

Cel mai vândut produs rămâne in continuare vopseaua lavabilă de perete, cu finisajul Mat Esențial, cea mai accesibilă cale către o culoare de excepție. Dar alegerea unei vopsele mai prețioase, cu finisaj Satin Veloute, un luciu discret și catifelat, este într-o creștere constantă ca urmare a consolidării reputației brandului Ressource din Franța și a legitimității asocierii cu calitatea la superlativ. Nu este ușor să aduci pe piață un produs fără reputație locală, dar cu un preț în anturajul celor mai reputați furnizori în domeniu.

Produsele inovative, cum este vopseaua pentru gresie, pentru faianță sunt de asemenea foarte căutate. În ceea ce privește culorile, în primul rând trebuie subliniat că se caută din ce în ce mai mult culoarea, vreau sa spun nuanțele saturate, pastelate sau chiar stinse. Sigur că neutrele vor rămâne cele mai vândute nuanțe, acest lucru este o evidență și în Franța, UK, Belgia. Dar proporția este într-o continuă schimbare. TonCorner vinde din ce în ce mai multă culoare, și acest lucru este satisfăcător și îmbucurător în același timp.

În ceea ce privește tendințele de culoare, anul acesta se conturează o preferință către apă și aer, culori pline de lumină, care strălucesc din interior: Aqua, Archipel, Glacier, (nuanțe de verde turcoaz). Dar verdele salvie a fost, este si rămâne o alegere fără sfârșit. Teracota și galbenul muștar, sunt alegeri constante. Rozul pudrat de asemenea.

În cazul neutrelor, cremul grizat este pe primul loc, devansează griul și grege-ul. Chiar și în categoria nuanțelor de alb, anul acesta, este preferat albul luminos, solar față de nuanțele umbrite sau cu orice alt subton de culoare.

Cum ați intrat în anul 2024 și cum vi se pare acum după 8 luni? Ce obiective aveți pentru anul acesta? 

Anul acesta ne-am propus să comunicăm mai mult valorile mărcii si mai puțin pe produs și nevoie. Mai precis în loc să vorbim despre preț sau randament, vorbim despre culoare, despre contextul creării acesteia și despre creatorul ei, despre cum se poate asocia armonios.

Ne concentrăm pe serviciile noastre de consiliere, pe magazin și pe experiența de cumpărare, precum și pe facilitarea alegerii prin testare la domiciliu. Această abordare s-a dovedit a fi corectă. Ne bucurăm de o creștere de 30% a cifrei de afaceri și de o recunoaștere tot mai mare în lumea designului interior.

Anul acesta pregătim două mari evenimente.

Pe de o parte , pregătim lansarea unei noi colecții de tapet semnată de Casa Ressource, La Rayure, o colecție semnată de Anabelle Vermont, culorile decorurilor regăsindu-se armonios în nuanțele colecției de vopsea Ressource360

Pe de altă parte, ne face plăcere să ne asociem cu un nou partener, un artist, un alt creator de culoare, astfel încât clienții noștri să găsească în portofoliul TonCorner o gamă cât mai completă de stiluri personalizate.

Ce oportunități și provocări are Liana Leriu, ca proprietar al firmei TonCorner?

Multe oportunități și multe provocări. Prin „provocări” înțelegând formularea politicoasă a „dificultăților” de natură administrativă, operațională, financiară și umană.

Prima provocare și cea mai importantă este să vezi oportunitățile, să rămâi strategic, să nu te mănânce provocările. Cred că aici mă descurc bine în mod natural, mi-a plăcut întotdeauna vederea de ansamblu, în defavoarea detaliului care nu este punctul meu forte. Nu cred că oportunitățile apar ca urmare a norocului, ci ca urmare a determinării și a așteptării acestora. Știu că vor veni și sunt atentă să nu le scap. Oportunitățile înseamnă pentru mine plusuri în planul de dezvoltare, situații care pot accelera și contribui la atingerea obiectivelor propuse. Determinarea, orientarea, urmărirea obiectivelor propuse sunt esențiale pentru atingerea acestora. Oportunitățile sunt doar aditivi. În termeni concreți, o amenajare excepțională pentru un client care poate avea o influență deosebită, o întâlnire care iți poate schimba politica de marketing, o propunere de colaborare în completarea gamei de specialist în culoare...

Cu provocările m-am descurcat mai greu, dar cred ca au fost pietrele care m-au făcut cel mai mult să conștientizez succesul. Dacă stai în casă, la televizor, poți spune că viața e ușoară. Când ai ieșit pe ușă, trebuie să fii pregătit să iți asumi că este decizia ta. Expunerea vine la pachet cu răspundere si risc. Privind provocările ca pe o fațeta a succesului, am reușit sa le relativizez, sa învăț intensiv din depășirea acestora si sa fiu pregătită să fac față celor care inevitabil vor veni.

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni