Artiștii Babasha și Adi de la Vâlcea vor reprezenta maneaua, ca gen muzical, la cea mai mare conferință a industriei muzicale din România, Mastering the Music Business, ce va avea loc între 3 și 5 septembrie la Hotel Caro din București. Ei vor participa într-un panel numit Balancing Genres: Manele's Impact on Romanian Pop în care se va dezbate cum a influențat maneaua muzica românească prin ritmurile sale distincte, dar și prin semnificația culturală ce o caracterizează.
Alături de Dan Fințescu, director de programe la Kiss FM și unul dintre organizatorii conferinței, Ștefan Hadăr, manager și agent de booking, Radu Dima, producător la Universal Music și Cristi Avram, directorul teatrului Apollo 111, cei doi artiști vor discuta despre evoluția și rolul genului, despre percepția pe care o are publicul și despre modul în care maneaua provoacă și schimbă peisajul muzicii pop.
Cine sunt Babasha și Adi de la Vâlcea?
Babasha este un artist în ascensiune pe scena muzicală din România, cunoscut pentru prestațiile sale vibrante și pentru hituri precum „Baklava,” „Aoleu,” și „Nebunia lui Babasha”. Muzica sa îmbină elemente de pop cu manele, un gen profund înrădăcinat în cultura românească. În 2024, Babasha a atras atenția publicului larg după ce a cântat alături de Chris Martin, solistul trupei Coldplay, în cadrul concertelor din București. Deși reacțiile publicului au fost mixte, prezența sa curajoasă pe scenă i-a consolidat statutul de unul dintre cei mai discutati tineri artiști din România. Babasha continuă să captiveze publicul atât online, cât și offline, având o comunitate importantă de fani pe platforme precum TikTok, unde își împărtășește călătoria muzicală cu peste 600.000 de urmăritori.
Adi de la Vâlcea este o figură proeminentă în genul manele, fiind cunoscut pentru hituri precum „Supărat” și „Pentru cine, pentru tine”. Cu o carieră care se întinde pe mai bine de două decenii, Adi a devenit un nume cunoscut, apreciat pentru vocea sa profundă și emoționantă, dar și pentru abilitatea lui de a se conecta cu un public larg. Acesta a debutat cu piesa „Ce ai făcut din mine fată,” și de atunci a lansat numeroase albume de succes. Adi este cunoscut și pentru colaborările sale cu alte nume mari din industrie, cum ar fi Loredana, Vali Vijelie și Adrian Minune, ceea ce contribuie la reputația sa ca unul dintre cei mai importanți artiști din scena muzicală românească. Puțină lume știe însă că Adi deține o colecție impresionantă de chitare electrice, fiind un împătimit al blues-ului. Skill-urile de chitarist ale lui Adi pot fi descoperite în înregistrările pe care le face publice pe internet, dar și într-una dintre cele mai creative campanii publicitare (Tazz) unde a participat la înregistrarea unei piese rock alături de Adrian Despot, Killa Fonic și Țăndărică.
Program și bilete
Întregul program este disponibil pe site-ul conferinței. Biletele pentru MMB s-au pus în vânzare pe iabilet.ro, cu prețuri pornind de la 99 de lei. Acestea includ accesul la conferință, dar și la concertele din cadrul MMB Showcase Festival de la Expirat, la recepții, cocktailuri și la alte evenimente de networking organizate în cadrul evenimentului. Biletele pot fi achiziționate de aici: https://bilete.masteringthemusicbusiness.ro/.
Despre MMB
Mastering the Music Business este primul și cel mai mare eveniment din industria muzicală organizat în România. MMB nu e doar o conferință, este locul unde poți semna cu viitoarea ta casă de discuri, unde ai ocazia să cânți împreună cu artistul preferat sau să bei o cafea alături de vedetele pe care le-ai admirat mereu. MMB e locul unde se întâlnesc și schimbă idei sute de participanți, printre cei mai cunoscuți profesioniști din domeniu: artiști, compozitori, manageri, agenți de booking, oameni de PR cultural și muzical, promoteri, publicitari, specialiști în online și digital, oameni de radio, jurnaliști, sunetiști, reprezentați ai label-urilor majore și independente și nu numai.
Eveniment organizat de RAW Music și susținut de HEMI și Europa Creativă, Global Records, iabilet.ro, Roton, Sublime, Merlin, Emagic, The Orchard, Tchibo, Eisberg, Amplead.
Parteneri media: IQads, Revista Golan, Zile și nopți, Happ.ro, Ziarul Metropolis, Business Review.
Mai multe detalii puteți găsi pe site-ul www.masteringthemusicbusiness.ro