• PRO TV

Dana Rogoz a publicat imagini superbe din vacanța pe care o petrece în Bali. Actrița și-a surprins copiii în ipostaze adorabile

Dana Rogoz a ajuns în Bali, împreună cu familia, pe 18 iulie. Așa cum și-a obișnuit urmăritorii, actrița a povestit toată experiența despre călătorie pe pagina de socializare. Oamenii au fost încântați de imaginile adorabile cu copiii vedetei.

Gallery

„Simt o imensă bucurie și recunoștință că am ajuns cu familia mea în acest loc”, a mărturisit Dana Rogoz.

Actrița care interpretează rolul lui Mari în serialul „Groapa” a oferit mai multe detalii despre organizarea vacanței: „Noi suntem acum cazati intr-o zona de munte, la Prana Dewi, la vreo 15 minute cu masina de terasele cu orez de la Jatiluwih. E o zona care ne-a placut extrem de mult cand am vizitat acum 2 ani Bali. E putin mai departe de sudul aglomerat al insulei sau de Ubud, dar are peisaje absolut spectaculoase. Asa ca ne-am decis sa începem vacanta de aici și sa mergem apoi și mai spre nordul și vestul insulei, adică și mai departe de cele mai turistice atractii ale insulei. Avem o masina in care incapem toti 5, pentru ca o conduce Radu. Cei mai mulți turisti prefera sa inchirieze masina cu sofer localnic, dar noua ni se potriveste mai mult opțiunea aceasta, în care Radu e șoferul familiei.
De dimineața am petrecut ceva timp la cazare, care are o gradina de vis! Apoi am mers sa vizitam templul Pura Luhur Batukaru, unde Lia nu a fost primita! :) În acest templu nu pot intra, printre alții - caci lista de interdictii e mai lunga, copiii cărora nu le-a căzut încă niciun dinte de lapte! Ei bine, Liei nu numai ca nu i-a căzut încă niciunul, dar nici măcar nu i-au crescut încă toți! :))) Asadar, am vizitat templul doar Vlad, Barbu și cu mine, iar Radu a rămas cu Lia afara.
Apoi am facut o drumetie de vreo doua ore printre terasele de orez de la Jatiluwih. Există o multime de trasee, unele de multe ore, dar noi fiind în aceasta formula, am ales ceva mai ușor. A fost minunat! Revin cu fotografii si de acolo cât de curând. Momentan avem asa:
1, 3, 4, 5, 6, 7, 9 sunt imagini de la cazarea Prana Dewi, iar restul de la templu. Va plac fotografiile?”, a povestit ea.

View this post on Instagram

A post shared by Dana Rogoz (@danarogoz)

În vacanța din Bali a venit și Barbu Dragomir, fiul regizorului Radu Dragomir din prima căsnicie. El are 22 de ani și a studiat la o Facultate de management în Elveția. (vezi galeria foto de mai sus)