Oamenii de știință japonezii au creat un robot straniu, cu fața din piele de om. Ce poate să facă acesta

Oamenii de știință din Japonia sunt pe cale de a crea roboți care seamănă atât de bine cu oamenii încât nu poți face diferența. Astfel, experții de la Universitatea din Tokyo au făcut o față de robot învelit în piele umană, dezvoltată în laborator.

Conform cercetătorilor, roboții cu piele reală au ”o înfățișarea mult mai umană” și, în plus, se pot vindeca singuri dacă pățesc ceva.

Experimentul a fost condus de profesorul Shoji Takeuchi de la Universitatea din Tokyo și detaliat în publicația Cell Reports Physical Science. În laboratorul lui Takeuchi au fost creați, de asemenea, mini roboți care merg cu ajutorul tesuturilor musculare vii, carne printată la imprimantă 3D și piele care se poate regenera.

Co-autorul studiului, Michio Kawai, de la Universitatea Harvard, a declarat: ”Aceste celule de piele umane sunt recoltate din excesul de piele obținut în urma operațiilor”
Deși mai durează până când vom vorbi cu roboți care arată exact ca noi, profesorul Takeuchi și colegii cred că pielea vie poate conferi roboților un nou set de abilități.
Aceștia se vindecă singuri, au abilitatea de a simți și arată ca și cum ar fi vii.

Foto: Takeuchi

Un video bizar arată cum creația rozalie încearcă să zâmbească.