Misha Miller, cântăreața, a dezvăluit detalii incitante despre noua ei lansare muzicală ,,Mamma Mia”, în cadrul unui interviu exclusiv și despre angajamentul ei față de cauzele sociale.
Evenimentul caritabil, de la Cannes, care a strâns sub același acoperiș nume sonore precum Andy Garcia, Gisele Bundchen și Eva Longoria, a fost un prilej perfect pentru Misha Miller să-și facă cunoscută implicarea în cauzele umanitare.
Îmbracată într-o rochie transparentă neagră, din dantelă, Misha a strălucit în ținuta creată special pentru ea de Manuri Clothing. Acolo, artista a avut ocazia să o cunoscă și să schimbe impresii cu Peggy Gou, celebra Dj-iță sud-coreeană.
Însă, Misha Miller nu se oprește aici. În cadrul interviului, artista a dezvăluit planurile sale viitoare: ,,,În 15 iunie, voi pleca la Londra pentru evenimentul Beyond Fashion Limits organizat de Dedira Avenue, un proiect dedicate percepțiilor asupra dizabilităților, inițiat de Magda Coman (Atipic Beauty).”
Cu toate că a fost ocupată cu evenimente internaționale, Misha nu a neglijat munca de acasă. Ea a pregătit cu minuțiozitate lansarea piesei ,,Mamma Mia”, o colaborare inedită cu trei artiști internaționali – The Limba, Andro și Dyce.
,,Piesa mi-a plăcut instant când am auzit-o pe social media. Clipul viral al piesei m-a inspirat să o interpretez în limba română. Am cântat-o, am filmat și am urcat totul pe rețelele de socializare. În doar 4 zile, am strâns 3 milioane de vizualizări” , a povestit Misha Miller despre procesul de creație și impactul piesei.
Trendul viral a fost tranformat într-o piesă oficială, reunind artiști din colțurile diferite ale lumii. Misha Miller împreună cu The Limba, Andro și Dyce, au colaborat pentru a lansa varianta extinsă a piesei ,,Mamma Mia”.
,,Colaborarea a fost făcută într-un mod spontan, după ce i-am scris lui Andro pe Instagram că îmi doresc să facem o colaborare pe
Piesa ,,Mamma Mia” marchează o premieră în România și continuă să capteze atenția fanilor de muzică din întreaga lume.