ß
Elveția a reușit să câștige concursul Eurovision 2024, după ce Nemo Mettler a făcut un show uriaș pe scenă și și-a atras atât critici, cât și felicitări.
Gallery
După ce a apărut îmbrăcat în femeie și purtând fustă, artistul elvețian a stârnit desulte controverse, în special în România, unde publicul larg nu a privit cu ochi buni show-ul.
Un bun cunoscător al concursului Eurovision, Mihai Trăistariu a comentat apariția lui Nemo Mettler și i-a luat apărarea acestuia, afirmând că asta se dorește în ziua de astăzi în showbiz: ceva cât mai șocant!
Din spusele cântărețului român, la Eurovision contează 50% votul juriului, care punctează melodia, dar și 50% votul publicului, care punctează show-ul. Astfel că este foarte bine să te faci remarcat, indiferent prin ce mijloace, dacă vrei să ajungi în top.
„Eurovision s-a lansat în 1956, ca un concurs de creație muzicală. Însă, în ziua de azi, creație nu mai înseamnă melodia, ci un show de trei minute, foarte bine împachetat, controlat, aranjat, așa cum faci un tort, ca să arate frumos. Așa trebuie să arate și un moment Eurovision.
Una vine cu Satana pe scenă, unul cu fustiță, altul cu flăcări, cu grafică wow, fiecare solist vine cu ce poate. Cu cât ești mai discutat, mai disputat, mai controversat, cu atât ești mai în față. În top 10 se clasează cei valoroși, dar și cei controversați.
Trebuie să punctez că, la casele de pariuri, în sandaje, de vreo două luni, Elveția era pe primul loc ca melodie. Deci, cumva, cu sau fără fustiță, Nemo tot câștiga. Și piesa e bună și vocea, l-am ascultat pe băiat, n-am probleme cu absolut nimeni.
Dacă nu faci parte din poveste, dacă ești prea cuminte sau neinteresant, stai acasă, căci nu intri nici în finală. În 2024, așa arată showbiz-ul! Jurații merg pe piese, ei votează 50%, iar publicul, care votează restul, vrea show, spectacole, nebunii, și atunci, le dai șoc, nebunie, artificii! Nu le iei ochii, nu mai ieși în față azi! Și în showbiz e la fel, trebuie să vii cu chestii inedite, interesante, șocante”, a spus Mihai Trăistariu pentru Playtech.
foto: Facebook