ß
Este minunat să sărbătoreşti aniversarea căsătoriei cu o petrecere alături de cei dragi. Iată un ghid pas cu pas pentru organizarea unei petreceri de aniversare a nunţii care să te ajute să te bucuri de moment şi să reduci stresul.
Această zi îţi va aminti de ce te-ai îndrăgostit de partenerul tău şi de toate momentele frumoase petrecute alături de el, de acea aniversarea nunţii este atât de importantă.
Iată câteva recomadări pentru organizarea unei petreceri de aniversare a nunţii:
Primul lucru asupra căruia va trebuie să te decizi este bugetul. Stabileşte cât eşti dispus să cheltuieşti pentru petrecere şi apoi împarte bugetul, alocând sume pentru locaţie, mâncare, decor, divertisment şi aşa mai departe. Acest lucru te va ajuta să urmăreşti bugetul şi previne cheltuirea excesivă.
Următoarea întrebare care îţi vine în minte este cum alegi locaţia? Decide mai întâi ce îţi doreşti, pentru a restrânge căutarea. Cauţi un loc unic? Cauţi ceva luxos sau relaxat? Odată ce ştii ce vrei, poţi începe căutarea. Creează o listă de nevoi şi dorinţe care să te ajute sa pui întrebările potrivite. De asemenea, ideal e să găseşti o locaţie care are deja o echipă de organizare de petreceri private. Acest lucru îţi va fi de un real ajutor şi te va scăpa de griji.
Alege o tematică pentru petrecerea ta. Aceasta te va ajuta să organizezi totul din punct de vedere estetic, de la decor, cod vestimentar şi până la opţiunile de mâncare şi băutură.
După ce ai ales locaţia şi tematica, poţi alege data şi trimite invitaţiile. Asigură-te că data e suficient de îndepărtată încât să permită invitaţilor să se pregătească. De obicei, invitaţiile se trimit cu cel puţin 4-6 săptămâni înainte. Include toate informaţiile esenţiale pe acestea şi asigură-te că se potrivesc cu tematica petrecerii.
Unul dintre cele mai rele lucruri la o petrecere este să nu ai suficientă mâncare şi băutură, aşa că asigură-te că ai tot ce e nevoie. Pentru mâncare, poţi alege bufet. Pentru băuturi, poţi alege varianta open bar. Dacă alegi să colaborezi cu o echipă de organizare evenimente, aceasta te va ajuta să iei cele mai bune decizii.
În cele din urmă va trebui să decizi asupra divertismentului. Vrei muzică live? Vrei jocuri la care pot participa invitaţii? Îţi doreşti cabină foto sau un fotocorner?
La We Do WOW Events, colaborăm cu numeroase locaţii pentru evenimente. Oricare ar fi viziunea ta pentru petrecerea aniversară, noi o putem transforma în realitate.