• Advertoriale
  • (P) 5 sfaturi de promovare pentru organizatorii de evenimente

(P) 5 sfaturi de promovare pentru organizatorii de evenimente

(P) 5 sfaturi de promovare  pentru organizatorii de evenimente

Principala preocupare pentru un event planner ar trebui să fie întotdeauna clienții săi. Ei nu sunt doar sursa principală de venit, ci și factorul principal al reputației sale, care joacă un rol important în câţi alți clienți potențiali aud despre el sau cer informații despre serviciile sale.

Creșterea numărului de clienți este adesea obiectivul principal al  strategiilor de promovare ale organizatorilor de evenimente, alături de alte obiective cum ar fi imaginea brandului sau devenirea unui nume necunoscut în industrie.

Iată câteva sfaturi de promovare pentru organizatorii de evenimente care vor să atragă mai mulți clienți:

Alege o nişa

Cel mai eficient mod de a te promova este să te asiguri că te adresezi persoanelor potrivite. Pentru acest lucru, este necesar să înțelegi nișa ta ca event planner.

Fără o nişă, nu vei avea cum să ieși în evidență față de concurenții tăi, ceea ce te va împiedica să atragi mai mulți clienți. Alegerea unei nișe te va ajuta identifici audiența, pentru a putea adapta mesajul tău.

Foloseşte reţelele de socializare

Rețelele de socializare sunt un instrument valoros de utilizat pentru un event planner. Inainte să începi să postezi, trebuie să alegi atent platforma.

Gândeşte-te la ce tip de clienți vrei să ajungi și verifică pe ce platforme de socializare stau ei cel mai mult. Este mult mai eficient să îți concentrezi eforturile pe un canal în care majoritatea clientelor țintă își petrec timpul.

Unele platforme de social media, precum Instagram și Facebook, pot afişa reclame plătite, iar acestea reprezintă o modalitate excelentă de a ajunge la clienții noi.

Distribuie evenimentele organizate anterior

Una dintre cele mai bune strategii de promovare pentru organizatorii de evenimente este să împărtăşească muncă anterioară, pentru a face cunoscute serviciile pe care le oferă. 

Când vrei să le arăți clienților de ce ești capabil, este important să ilustrezi acest lucru cu evenimentele anterioare.

O idee bună este să ai și pe site o secțiune dedicată portofoliului care să arate amploarea muncii tale, în care să afişezi imagini si videoclipuri cu evenimente corporate, botezuri în aer liber, nunţi la hambar, team building-uri sau alte tipuri de evenimente.

Participă la târguri

Evenimentele din industrie nu sunt de luat in calcul doar pentru a intra în legătură cu alții organizatori de evenimente, ci și pentru a deveni parte a comunității din industrie, pentru a crește reputația afacerii și pentru a stabili legături cu clienți potențiali.

Voluntariat

Aceasta nu este o abordare care nu va funcționa pentru toată lumea, dar este o tehnică potenţială de publicitate. Oferă voluntar serviciile tale pentru evenimente nonprofit. Poți face asta pentru o organizație caritabilă, pentru o cauză care se aliniază cu valorile brandului tau pentru o organizație pe care vrei să o susții personal

Există o mulțime de idei de promovare pentru organizatorii de evenimente, atunci când vine vorba de atragerea de noi clienți. Indiferent de bugetul tău, mărimea echipei tale sau experiența în promovare pe care o ai, atât timp cât îți cunoști nișa și audiența, poți crea o strategie care să identifice exact ceea ce își doresc acești clienți și să îi atragi cu conținutul publicitar pe care îl postezi.

*Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

 

 

 

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri