• PRO TV

Irina și Răzvan Fodor, adrenalină în deșert: “M-am gândit mult dacă e o destinație sigură sau nu” EXCLUSIV

Irina și Răzvan Fodor, alături de fiica lor Diana, au mers în Egipt după sărbătorile de iarnă. Deși mulți evită zona pentru că nu este considerate sigură, cuplul a mers pe mana celor care le-au spus că dacă nu se aventurează în anumite locuri pot avea parte de o vacanță de vis.

Irina Fodor a povestit pentru protv.ro cum se distrează în familie în Egipt:

“Ne-am hotărât, în ultimul moment, să plecam o săptămână în vacanță la cald, dar fară să zburăm ore în șir cu avionul, așa că am verificat cele mai apropiate destinații care s-ar fi potrivit dorințelor noastre. A câștigat Egiptul, pentru că nu mai fusesem niciodată și aveam chef să exploram locuri noi.

I-am făcut o surpriză Dianei, pe care am păcălit-o că mergem la ski până în ultimul moment (inclusiv în avion ea habar nu avea care ne este destinația, de fapt).

M-am gândit mult dacă e o destinație sigură sau nu, dar după ce am citit păreri de la alți oameni care își fac vacanțele pe acolo de ani de zile și am purtat o discuție minuțioasă cu agenția, m-am convins că dacă nu te aventurezi în anumite locuri, totul e safe.

În Sharm El Sheikh poliția face controale constant, deci, overall, m-am simțit în siguranță. După ce am reglat treaba asta, ne-am apucat să căutam activități de făcut.

La hotel avem un ponton lung de vreo 800 de metri, care merge direct spre bariera de corali. După o plimbare aparent banală, când ne-am aruncat ochii în apă și am văzut minunățiile alea de pești colorați, ne-am dat seama că trebuie să facem o excursie în care să vedem adâncurile marii în toată splendoarea lor.

Am luat un submarin, cum îi zic ei, care este de fapt, o bărcuță din acelea cu fundul din sticlă, care să îți permită să vezi tot traseul de sub apă. Sub marea lor se află o lume că în Avatar. Este absolut spectaculos. Am primit și un catalog cu peștii și coralii pe care am fi putut să îi vedem și numele lor, ca să îi identificăm mai bine.

Excursia a durat cam o oră și jumătate, dar am fi putut sta și trei lipiți de geamurile alea, fascinați de ce a creat natura.

A doua zi, am hotărât să testam și ceva adrenalină, așa că am luat un safari în deșert, care conținea un traseu cu buggy, plimbări cu cămila și relaxare la un ceai făcut de beduini. Buggy-urile sunt automate, deci foarte ușor de condus, te joci cu ele că în parcul de distracții.

Plimbarea cu cămila a fost apogeul pentru Diana, care în ultima vreme a făcut o obsesie pentru alpace, cămile și lame. Vis împlinit!:) În rest, seara, am vizitat orașul, am negociat cu vânzătorii pentru diferite suveniruri, ne-am relaxat în resort și am mâncat tot felul de bunătăți. În timpul zilei se poate face plajă, între 11:00-15:00, după aceea ai nevoie de hanorac sau gecuta că să continui distracția. Vremea e ca la noi primăvara, de fapt. Ziua sunt 21-22 de grade, noaptea ajung și până la 14”, a spus Irina Fodor pentru protv.ro.