• PRO TV
  • Surprinzator sau previzibil? P&G si McDonald`s, brandurile care pun cel mai mult accent pe publicitate

Surprinzator sau previzibil? P&G si McDonald`s, brandurile care pun cel mai mult accent pe publicitate

Surprinzator sau previzibil? P&G si McDonald`s, brandurile care pun cel mai mult accent pe publicitate

Un top recent al celor mai puternice branduri din punct de vedere al activitatilor de marketing demonstreaza ca nume precum McDonald`s sau P&G sunt considerate cele mai cunoscute companii la nivel global, iar asta se datoreaza campaniilor de cercetare si promovare inovatoare pe care le-au demarat de-a lungul timpului.

Saptamana trecuta, la festivalul de la publicitate desfasurat la Cannes,  Effie Worldwide si Warc au dezvaluit lista celor mai eficiente campanii de marketing de pe glob. Cel mai de succes brand in ceea ce priveste publicitatea este P&G, Omnicom  este cea mai eficienta companie de advertising, BBDO cea mai eficienta retea de agentie, iar McDonald`s cel mai de succes brand al tuturor timpurilor, transmite Forbes.

„In ciuda schimbarilor extraordinare din peisajul media, manate in special de evolutia tehnologiei, sunt cateva lucruri care nu se vor schimba niciodata, ca de exemplu nevoia pentru cercetarile riguroase de piata, importanta umana si puterea ideilor revolutionare care sa miste, sa impresioneze oamenii”
, spune Carl Johnson, membru al Effie Worldwide.
 
Alti advertiseri cunoscuti la nivel international au inclus nume precum Unilever, Kraft, Nestle si Coca-Cola printre corporatiile cu cel mai puternic marketing din lume. Printre finalisti se numara si Pepsi, Chevrolet si companie britanica de telecom, Vodafone.

Intra pe www.incont.ro si citeste continuarea!

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni