• PRO TV
  • Rezultatele grupului Pro TV in trimestrul al treilea si in primele noua luni ale anului 2016

Rezultatele grupului Pro TV in trimestrul al treilea si in primele noua luni ale anului 2016

Rezultatele grupului Pro TV in trimestrul al treilea si in primele noua luni ale anului 2016

In primele noua luni ale anului 2016, grupul Pro TV, care include televiziunile Pro TV, Acasa, Acasa GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si Pro TV International, a inregistrat o crestere a venitului net de 9.1%, calculata la rate constante ale cursului de schimb, cea mai mare crestere din reteaua Central European Media Enterprises LTD (CME).

Rezultatele grupului PRO TV in trimestrul al treilea (iulie – septembrie 2016)

Veniturile nete ale grupului Pro TV in trimestrul al treilea au fost de 37.0 milioane USD, o crestere de 16.6% la o rata constanta a cursului de schimb, comparativ cu perioada iulie – septembrie 2015.

In aceasta perioada, grupul Pro TV a inregistrat, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, o medie de 3.9 puncte de rating si 26.2% cota de piata pe durata intregii zile, in timp ce grupul media situat pe locul doi a obtinut 3.2 puncte de rating si 21.8% cota de piata. In prime time, la nivelul publicului comercial, grupul Pro TV a inregistrat 8.6 puncte de rating si 30% cota de piata, comparativ cu cel mai apropiat competitor comercial, care a obtinut 6.1 puncte de rating si 21.2% cota de piata. Comparativ cu aceeasi perioada din 2015, grupul Pro TV a marit cu aproximativ 3 puncte procentuale distanta fata de grupul media situat pe locul al doilea.

In top 10* programe difuzate de toate canalele TV din Romania in perioada iulie - septembrie, la nivelul publicului comercial, opt sunt productii Pro TV. Primele cinci pozitii sunt ocupate de meciurile din UEFA EURO 2016TM (medie de 17.7 puncte de rating si 51.2% cota de piata), Visuri la cheie (medie de 12.4 puncte de rating si 31.8% cota de piata), meciurile din UEFA Champions League (medie de 11.8 puncte de rating si 34.2% cota de piata), Vocea Romaniei (medie de 11.3 puncte de rating si 31.1 cota de piata) si Las Fierbinti, sezonul zece (medie de 9.8 puncte de rating si 26.9% cota de piata).

Continutul pe care il oferim in grilele noastre reprezinta formula prin care grupul Pro TV isi mentine prima pozitie in topul preferintelor telespectatorilor din Romania. Competitiile din sport, emisiunile de divertisment, filmele si serialele difuzate de Pro TV au fost lider de audienta si ne propunem sa continuam sa le oferim telespectatorilor productii pe care acestia sa le urmareasca.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Rezultatele grupului PRO TV in primele noua luni ale anului 2016

In primele noua luni ale anului 2016, grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de 118.2 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 9.1% la o rata constanta a cursului de schimb comparativ cu aceeasi perioada din 2015. In aceasta perioada, grupul Pro TV a obtinut o cota medie de piata de 24.5% pe durata intregii zile si 28.9% in prime time, pe segmentul publicului comercial, comparativ cu grupul media situat pe locul doi, care a inregistrat 20.7% cota de piata pe durata intregii zile si 20% in prime time. 

In top 10* programe difuzate de toate televiziunile din Romania in aceasta perioada, la nivelul publicului comercial, in perioada ianuarie – septembrie, toate productiile sunt Pro TV, primele locuri fiind ocupate de Romanii au talent (medie de 16.8 puncte de rating si 43.4% cota de piata) si meciurile din UEFA EURO 2016TM (medie de 15.3 puncte de rating si 45.4% cota de piata). 

Ne bucuram ca in primele noua luni ale acestui an am reusit o performanta foarte buna atat in ceea ce priveste rezultatele financiare, cat si cifrele de audienta ale grupului nostru. Pana in momentul de fata in acest an, Romania are o contributie semnificativa la rezultatele intregii retele CME. In plus, Pro TV a stabilit un record pentru piata televiziunii din Romania, inregistrand 71% cota de piata cu meciul de deschidere a competitiei UEFA EURO 2016TM, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program din prime time din istoria masuratorii moderne a audientelor. Vom continua sa le oferim romanilor programe de top, informatii relevante si continut de calitate.”, continua Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

*Au fost incluse programele cu cel putin 3 editii
Sursa date: Kantar Media Romania

 

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni