• PRO TV
  • ProTV, record in istoria audientelor in luna martie pe segmentul publicului comercial!

ProTV, record in istoria audientelor in luna martie pe segmentul publicului comercial!

ProTV, record in istoria audientelor in luna martie pe segmentul publicului comercial!

In luna martie 2017, Pro TV a obtinut cel mai bun market share inregistrat de un post de televiziune romanesc din istoria masurata a audientelor, atat in prime time, cat si pe parcursul intregii zile!

Pe segmentul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV si-a depasit propriul record de audienta pe parcursul intregii zile, inregistrat din luna decembrie 2002, cand a obtinut o medie 4.4 puncte de rating si 23.6% share! Astfel, in luna martie 2017, Pro TV a inregistrat o medie de 4.5 puncte de rating si 25.5% share pe parcursul intregii zile, in timp ce televiziunea de pe locul al doilea a inregistrat numai 2.8 puncte de rating si 15.6% share.

In prime time, Pro TV continua sa seteze recorduri pe care le si intrece! In martie 2017, Pro TV a obtinut in prime time, pe targetul comercial, 11.0 puncte de rating si 29.7% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a inregistrat 6.4 puncte de rating si 17.2% share. Recordul de market share in prime time pe targetul comercial era detinut tot de Pro TV, cu o medie de 28.8%, rezultat obtinut in martie 2014.

Top programe Pro TV in luna martie 2017

In fiecare zi, de luni pana duminica, Pro TV le ofera tuturor romanilor programe care le aduc informatii prezentate in mod obiectiv, divertisment de calitate, dar si filme si seriale de productie internationala sau locala, care sunt intotdeauna preferate de romani. 

Printre programele care au contribuit la recordul de market share inregistrat de Pro TV in luna martie 2017 pe targetul comercial se numara Romanii au talent, cel mai iubit show de divertisment, care a obtinut luna trecuta, cu cele 5 editii difuzate, o medie de 20.6 puncte de rating si 54.1% share si Las Fierbinti, cu 10 episoade difuzate in luna martie si o medie de 13.0 puncte de rating si 33.7% share pe targetul comercial. 



De 21 de ani, Stirile Pro TV au convins romanii ca, in fiecare zi, vor afla in fiecare jurnal cele mai noi informatii din tara sau la nivel international, bine documentate si prezentate obiectiv. Cu cele 31 de difuzari din luna martie, Vremea – Stirile Pro TV 19 a obtinut o medie de 11.4 puncte de rating si 30.9% share, Stirile Pro TV din Sport 19 au inregistrat o medie de 11.3 puncte de rating si 32.7% share, iar Stirile Pro TV 19, prezentate de Andreea Esca in timpul saptamanii, au adus o medie de 10.3 puncte de rating si 33.8% share pe segmentul publicului comercial.


Pro TV va continua sa pregateasca pentru telespectatori programe de calitate, divertisment de top si stiri care pun cele mai noi subiecte din tara pe agenda publica.

ProTV – Ai ce trebuie!


Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni