• PRO TV

Iulia Vantur a primit in dar de ziua ei o vacanta surpriza in Maldive GALERIE FOTO!

Iulia Vantur, prezentatoarea Stirilor Pro Tv din diminetile de week-end si a emisiunii \"Dansez pentru tine\" care va reincepe din aceasta toamna la Pro Tv a fost rasfatata anul acesta in iulie, de ziua ei.

Ea a primit in dar de la iubitul ei, Marius Moga, o vacanta surpriza intr-o destinatie despre care nu a stiut nimic pana in momentul in care s-a urcat in avion - Maldive.

“A fost o vacanta neasteptata, fara proiectii, pregatiri, o vacanta surpriza, pe care mi-a oferit-o iubitul meu in dar de ziua mea. Nu am avut timp sa-mi fac planuri, trasee, sa-mi construiesc asteptari, pretentii. Am plecat cu bagajul la aeroport, fara aparatul foto, in timp ce agentul de turism la care apelam mereu cauta bilete spre destinatia surpriza pentru mine, stiuta doar de Marius. Credeam ca plecam aproape, in Grecia, intr-o tara pe care o stiam. Am avut parte de o destinatie despre care nu stiam mai nimic, dar pe care am descoperit-o acolo, traind intens fiecare clipa.”

Pregatita pentru un zbor de o ora-doua, Iulia a fost surprinsa sa vada ca o asteapta un drum lung, de peste 12 ore, insa stia ca merita, pentru ca dupa asta o astepta Paradisul: „Dupa ore nesfarsite de zbor si doua escale am ajuns in Maldive. Ne-a urat bun venit o ploaie scurta si racoritoare de vara. Ne-am urcat in vapor si de acolo ne-am rupt total de lume. Simteam cum las in urma totul, griji, probleme. Nici nu mi-am imaginat cata liniste si frumusete voi gasi in vacanta asta. Totul e o poezie, un tablou ce te invita la visare, la meditatie, la intimitate.”

Iulia spune cu toata convingerea ca anul acesta, de ziua ei, a primit cele mai frumoase cadouri. Primul de la Marius, iar cel de-al doilea de la astre, „un cer instelat si o luna carnoasa, cu o coroana superba in jurul ei. A fost pentru prima data in viata când am vazut un asemenea fenomen. Era un cerc perfect rotund in jurul lunii pline.”, povesteste emotionata vedeta Pro Tv.

Pe insulitele pe care le strabateau la pas in 10 minute, Iulia si Marius s-au bucurat de o vacanta simpla in care au avut grija de sufletele lor si in care au cunoscut oameni interesanti de la care au avut de invatat: „Ne-am bucurat de peisaj, de liniste, am inotat, ne-am rasfatat sub razele soarelui, la spa, am meditat cu instructorul de yoga, am citit, am stat fara sa fim nevoiti sa facem nimic. Am stat aproape o saptamâna pe doua insule din Maldive. Chiar daca nu erau multi turisti pe insula, in aceasta vacanta am cunoscut oameni interesanti, diferiti, am vazut in ce conditii traiesc bastinasii si am realizat inca o data ca fericirea nu sta in toate "realizarile" pentru care te zbati in fiecare zi, ci in linistea si echilibrul sufletului.”

Cu o curiozitate demna de un jurnalist, prezentatoarea Stirilor Pro Tv din diminetile de week-end a stat de vorba cu bastinasii, le-a cunoscut familiile, povestile si le-a vizitat scoala in care le invata copiii: „Oamenii aceia nu aveau nici un sfert din ce avem noi, dar pareau impacati, linistiti si nu am simtit furie in glasurile lor atunci când povesteau de necrutatorul tzunami care i-a lasat pe drumuri si le-a rapit oameni dragi. Au trecut peste si au trait in continuare respectand natura. Au invatat insa sa si construiasca case solide, din piatra si praf  de coral pentru a rezista in fata furiei apei. Chiar daca strazile sunt prafuite si murdare de saracie, casele sunt viu colorate, inspirate din degradeul oceanului si al vegetatiei. Copiii lor invata pe banci roase de timp, intr-o sala ce are doar o tabla si banci scorojite, dar toti sunt interesati sa invete engleza. Acesta este viitorul lor, sunt constienti ca pot trai de pe urma turistilor ce ajung in zona. Vand suveniruri de-ale locului, pescuiesc si au grija sa primesti macar un zâmbet la plecare.”, povesteste Iulia.

Cei doi indragostiti s-au dat greu dusi de pe insulita, au luat cu ei toate amintirile, senzatiile si linistea locului si au gasit si o solutie ca drumul spre casa sa fie mai usor de suportat: „Pentru a face trecerea mai lina am facut o escala de doua zile la Kuala Lumpur. De la calmul insulei am nimerit intr-un oras mai aglomerat decât ne-am imaginat, cu oameni ce misunau ca furnicile, cu cladiri si turnuri ce zgariau norii, salvat totusi de vegetatie. Am facut o "baie de multime" in cartierul chinezesc, acolo unde gasesti de "toate", dar si turisti de pretutindeni. Un zumzet continuu, usor obositor, dar placut.”, povesteste Iulia care in aceasta agitatie a intalnit un calugar batran bun si intelept care i-a facut cadou o bratara ce i-a devenit pe loc talisman.

Iulia a descoperit si latura relaxanta a agitatului Kuala Lumpur care la fiecare colt de strada ascundea cate un Spa. Asa ca Iulia nu a stat mult pe ganduri si a experimentat tratamentele si indemanarea chinezilor: „Cea mai interesanta terapie mi s-a parut Fish Spa, intr-un mic bazin cu pesti care iti masau si curatau picioarele. Trebuie sa recunosc ca am iesit de acolo cu talpile usoare ca o pana.”, isi aminteste prezentatoarea „Dansez pentru tine”. Iulia si Marius au vizitat orasul, au vazut si ultimele turnuri gemene ramase in picioare, Patronas, si s-au odihnit la umbra unui copac batran, pentru ca ii astepta un drum lung, de 12 ore, inapoi spre casa.