• PRO TV
  • Grupul PRO TV, lider detașat de audiență în 2018

Grupul PRO TV, lider detașat de audiență în 2018

Grupul PRO TV, lider detașat de audiență în 2018

În 2018, PRO TV a condus topul audiențelor în toate categoriile de programe pe durata întregii zile

2018 a fost un an foarte puternic pentru PRO TV, ceea ce dovedește, din nou, că avem combinația perfectă dintre știrile obiective și bine documentate, divertismentul de top și conținutul de calitate. Am fost lideri detașați de audiență atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time. Datorită puterii, pasiunii și dedicării echipei PRO TV, ne uităm cu încredere spre viitor.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Ce rezultate de audiență a obținut PRO TV în perioada ianuarie – decembrie 2018?

În 2018 (ianuarie – decembrie), canalul PRO TV a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.6 puncte de rating și 22.5% share*, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.3 puncte de rating și 14.5% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 8.2 puncte de rating și 24.7% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 5.2 puncte de rating și 15.6% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL) a fost lider de audiență. Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.3 puncte de rating și 26.7% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat numai 3.1 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.5 puncte de rating și 28.8% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.6 puncte de rating și 20.1% share.

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada ianuarie – decembrie 2018?

Știrile PRO TV de la ora 19:00 reprezintă prima alegere a telespectatorilor din România și conduc topul știrilor cu o medie de 8.0 puncte de rating și 29.4% share.

Românii au talent, meciurile din UEFA Europa League și Las Fierbinți (cu cele două sezoane difuzate, 13 și 14) au condus topul celor mai urmărite programe din 2018. 

Românii au talent, cu sezonul care a celebrat Centenarul României, a obținut o medie de 13.7 puncte de rating și 40.9% share. Meciurile din UEFA Europa League au adus cifre de audiență foarte bune în categoria de sport, cu o medie de 11.6 puncte de rating și 34.4% share, urmate de competițiile UEFA Nations League și UEFA Champions League, toate difuzate de PRO TV.

Telespectatorii urmăresc cu atenție Ce spun românii, care a fost lider de audiență în Access Prime Time în 2018, cu o medie de 5.3 puncte de rating și 24.5% share. România, te iubesc!, care abordează subiecte sociale, de educație, culturale și economice de interes național, a obținut o medie de 5.0 puncte de rating și 18.5% share.

În 2018, filmele PRO TV difuzate în fiecare duminică în prime time au obținut o medie de 8.0 puncte de rating și 21.7% share, menținând tradiția PRO TV de a le oferi telespectatorilor producțiile preferate.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni