Telespectatorii Pro Tv au ales sa spuna Romania, te iubesc! si de Paste, iar in minutul de aur al emisiunii, inregistrat la 18:58, peste un milion de telespectatori de la nivelul intregii populatii a Romaniei urmareau editia. Pe publicul din mediul urban Pro Tv avea un rating de 6.9 puncte si o cota de piata de 22 de procente.
In intervalul orar 17:58 – 18:59, cand a fost difuzata emisiunea, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a fost lider de audienta, obtinand, in medie, 3,7 puncte de rating si 15,6% din cota de piata, in timp ce Antena 1, situata abia pe locul al IV-lea, avea doar 1,1 puncte de rating si 4,7 procente din cota de piata.
Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a avut o audienta aproape dubla fata de Antena 1, inregistrand 3,3 puncte de rating si 10,9 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1, situata pe locul al V-lea, avea 1,9 puncte de rating si 6,3% cota de piata.
Vezi aici integral emisiunea "Romania, te iubesc"!