• PRO TV

Dana Rogoz iese la picnic in parc si se plimba cu bicicleta prin Europa!

Dana Rogoz <span style="color: rgb(255, 0, 0);">iese la picnic in parc </span>si se plimba cu bicicleta prin Europa!

Frumoasa blonda a povestit pe blogul sau despre experientele sale cu rulota prin toata Europa.

"Va multumesc sincer ca imi faceti luna de miere mai frumoasa prin sfaturile de calatorie pe care mi le oferiti. Fara voi, de exemplu, am fi ratat in drumul nostru aceasta minunatie de oras numit Bled. Nu stiu cum de nimeni altcineva nu mi-a vorbit pana la voi de frumusetile acestei zone!!! Este cu adevarat un loc superb. Am stat la Camping Bled (foarte mare si cu conditii foarte bune). Ne-am plimbat muuuult pe jos in jurul lacului, iar a doua zi am fost pana la cheile Vintgar – am facut si acolo o multime de poze, doar ca nu am apucat sa le aleg. Am avut ceva probleme ba cu internetul. ba cu calculatorul, asa ca am ramas in urma cu postarea pozelor pe blog, dar promit sa recuperez!", le-a multumit ea celor care ii viziteaza blogul si care o ajuta sa vada frumusetile Europei

"Intre timp am vizitat celebra pestera Postojna (nu am poze, pentru ca nu ai voie sa faci poze inauntru) si am dormit o noapte in Ankaran – Camping Adria Ankaran (rulota noastra era la 10 m de mare), in aproapiere de Izola. Azi de dimineata am vizitat Piran, apoi Trieste, iar acum suntem in campingul Jolly de langa Venetia",
a mai spus Dana Rogoz din dorinta de a-si tine la curent fanii despre plecarile ei.

Ea si sotul ei nu si-au stabilit niciun traseu, pentru ca vor sa se bucure de toate peisajele frumoase care le vor iesi in cale. Daca vrei sa vezi pe unde se plimba Dana Rogoz intra pe blogul ei.